کد خبر: ۱۰۸۴۰۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۲
به گفته مسئولان دانشگاه باهنر کرمان دلایل سقوط یکی از دانشجویان دختر از طبقه سوم خوابگاه دردست بررسی است و اطلاع‌رسانی‌های لازم به زودی انجام می‌شود.
سقوط دانشجوی کرمانی از طبقه سوم خوابگاه/ آیا این دانشجو خودکشی کرده است؟

به گزارش آرانیوز از کرمان، شامگاه گذشته یکی از دانشجویان دختر دانشگاه شهید باهنر کرمان از طبقه سوم خوابگاه به پایین پرت شد که به بنا به اعلام اورژانس کرمان به علت شدت صدمه وارده به سر در نتیجه سقوط از ارتفاع جان باخته است.

سیدمحمد صابری مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان در گفت‌وگو با تسنیم با تایید این خبر، اظهار داشت: این حادثه شامگاه گذشته رخ داده است و نخستین تماس با 115 ساعت 21:38 سه‌شنبه سی‌ام آبان ماه گرفته شد.

وی با بیان اینکه در این تماس تلفنی به ما اعلام شد که یکی از دانشجویان دختر از طبقه سوم خوابگاه به پایین سقوط کرده است، گفت: عوامل اورژانس بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان اینکه زمان رسیدن عوامل اورژانس این دانشجو علائم نداشت، افزود: در نتیجه سقوط از ارتفاع و شدت صدمه وارده به سر فرد مذکور هیچ واکنش و علایم حیاتی نداشت.

وی با اشاره به اینکه پیکر این دانشجو توسط اورژانس به بیمارستان افضلی‌پور انتقال یافت، گفت: سن این دانشجو 24 سال اعلام شده است.

صابری افزود: برخی از دیگر دانشجویان خوابگاه و هم‌خوابگاهی‌های این دانشجو در محل حادثه به عوامل اورژانس اعلام کردند که این دانشجو خودش را به پایین پرتاب کرده است.

لازم به ذکر است، این دختر دانشجو در رشته دامپزشکی و در مقطع کارشناسی ارشد درس می‌خواند. هنوز انگیزه این فرد از این کار مشخص نیست.

روابط عمومی دانشگاه شهید باهنر کرمان نیز با تایید این خبر به تسنیم گفت: تایید کرد و گفت: تحقیقات لازم در حال انجام است و برای اطلاع‌رسانی دقیق از این حادثه دکتر دهقان به عنوان مشاور رسانه‌ای و سخنگو انتخاب شده که متعاقباً جزئیات و علت و انگیزه این اقدام اطلاعرسانی می‌شود.

 

 
برچسب ها: استان کرمان
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار