کد خبر: ۱۰۸۱۷۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷
با حضور رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در استان البرز همزمان بیش از ۲ هزار طرح آموزشی در کشور مورد بهره برداری قرار گرفت
افتتاح همزمان بیش از ۲ هزار طرح آموزشی در کشور

به گزارش آرانیوز از کرج،  رضا مراد صحرایی صبح امروز در حاشیه افتتاح مدارس خیری مهندس دمیرچی در کرج، با اشاره به اقداماتی که در دولت در راستای محرومیت‌زدایی آموزشی و تامین زیرساخت‌های فرهنگی انجام داده است، اظهار داشت: 2 هزار و 150 طرح پرورشی تاکنون در اجرای طرح شهید سلیمانی در کشور بهره‌برداری شده است. 

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: توسعه امکانات ورزشی، تربیتی و آموزشی در مناطق کمتر توسعه یافته در دستور کار دولت سیزدهم است.

وی بیان کرد: اکنون طرح شاداب‌سازی مدارس به اجرا درآمده است و تعداد قابل توجهی مدرسه در کشور زیر پوشش این طرح قرار گرفته‌اند

صحرایی یادآور شد: دولت از هیچ تلاشی در رفع مشکلات آموزشی دریغ ندارد، چنانچه شاهد هستیم در بسیاری از مناطق از جمله نظرآباد مدارس با رعایت اصول استاندارد ساخته شده است.

وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: در شهرستان نظرآباد بر اساس گزارش‌ها تعدادی زمین چمن مصنوعی ساخته شده و قطار توسعه فضاهای آموزشی در کشور پر شتاب پیش می‌رود.

به گزارش آرانیوز، با سفر یک روزه وزیر آموزش و پرورش در استان البرز سه طرح آموزشی و یک طرح بهداشتی درمانی ویژه فرهنگیان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار