کد خبر: ۱۰۷۳۶۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۸
مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام با اشاره به حضور این واحد صنعتی در نمایشگاه ایرانی‌سازان گفت: این شرکت از سال‌های گذشته تاکنون از شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی حمایت کرده و این رویه نیز استمرار دارد.
حمایت پالایش گاز ایلام از شرکت‌های دانش‌بنیان با خرید ۵۱۰ میلیارد ریالی تجهیزات

به  گزارش آرانیوز از ایلام، به نقل از پالایشگاه ایلام، روح‌اله نوریان در حاشیه اختتامیه نمایشگاه ایرانی‌سازان در محل نمایشگاه‌های دائمی شهر ایلام، با اشاره به رویکرد مثبت توانمندسازی این پالایشگاه نسبت به شرکت‌های دانش‌بنیان و متخصصان داخلی، اظهار داشت: این شرکت در نظر دارد به صورت عملی در زمینه فناوری و نوآوری اقدامات مؤثری انجام دهد که نتایج آن برای صنعت گاز قابل بهره‌برداری باشد.

وی با بیان این‌که حمایت از تولید و کالای ایرانی با شناسایی شرکت‌های توانمند دانش ‌بنیان در راستای تأمین قطعات و تجهیزات مورد نیاز، یکی از اولویت‌های پالاشگاه گاز ایلام است، افزود: حمایت و همراهی با شرکت‌های دانش‌بنیان موجب سرعت بخشیدن در بهبود کسب‌وکار داخلی و عدم وابستگی به خرید کالاهای خارجی شده است.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام تأکید کرد: این شرکت برنامه‌های مدونی برای جایگزینی کالای ایرانی به جای کالاهای خارجی در دستور کار قرار داده و بر همین اساس، تأمین تجهیزات و فناوری‌های کلیدی مورد نیاز با تکیه بر توان شرکت‌های دانش‌بنیان یکی از راهبردهای اصلی برای تحقق اقتصاد مقاومتی، مقابله با تحریم‌های ظالمانه غرب، رفع وابستگی و حفظ عزت و استقلال کشور بوده که در این راستا قدم‌های خوبی نیز برداشته شده است.

نوریان از خرید 453 قلم کالا داخلی با اعتباری بالغ بر 130 میلیارد تومان در طول یک سال گذشته خبر داد و گفت: در این مدت 46 تقاضا بیش از 51 میلیارد تومان از شرکت‌های دانش‌بنیان، کالا و خدمات خریداری شده است.

به گزارش آرانیوز، اولین نمایشگاه «ایرانی‌سازان» با حضور بیش از 60 شرکت تولیدکننده قطعات داخلی حوزه نفت، گاز و پتروشیمی سوم لغایت پنجم آبان‌ماه در محل نمایشگاه های دائمی شهر ایلام برگزار شد.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار