کد خبر: ۱۰۷۲۷۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸
رئیس دادگاه عمومی شهرستان  فاریاب از انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات در جنوب استان کرمان و کشف بیش از ۳ هزار فشنگ جنگی خبر داد.
انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات در جنوب استان کرمان/کشف بیش از ۳۰۰۰ فشنگ جنگی

به گزارش آرانیوز از کرمان، ایمان محمدی رئیس دادگاه عمومی شهرستان فاریاب از انهدام یک باند بزرگ قاچاق سلاح و مهمات در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: از اعضای این باند بیش از 3 هزار و 400 فشنگ جنگی به همراه سه قبضه سلاح گرم کشف شده است.

رئیس دادگاه عمومی شهرستان  فاریاب در تشریح جزییات این خبر گفت: در این ارتباط  3 متهم بازداشت شده‌اند و یک دستگاه خودرو از قاچاقچیان ضبط و توقیف شده است.

وی افزود: با تلاش شبانه روزی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی  شهرستان فاریاب و پس از انجام یکسری اقدامات منسجم اطلاعاتی مشخص شد، اعضای یک باند قاچاق سلاح و مهمات، قصد انتقال یک محموله سلاح و مهمات از استان فارس به استان‌های عمقی را دارند.

محمدی بیان داشت: بدون فوت وقت رسیدگی به موضوع در دستور کار این دادگستری قرار گرفت و دستورات لازم به  پلیس امنیت عمومی شهرستان صادر شد و طی یک عملیات دقیق، باند فوق امروز مورد ضربه  قرار گرفت.

این مقام قضائی هشدار داد: امنیت و آسایش مردم، خط قرمز دادگستری است و با مخلین نظم و امنیت جامعه، بدون اغماض و قاطعانه برخورد خواهد شد.

 
برچسب ها: استان کرمان
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار