کد خبر: ۱۰۵۹۴۶
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۹
برای چهار سال دیگر؛
همدان- در مجمع انتخاباتی هیئت تیراندازی با کمان استان همدان کیوان هنری با اکثریت آرا به عنوان ریاست هیئت انتخاب شد.

کیوان هنری سکاندار هیئت تیراندازی با کمان استان همدان شد

 

به گزارش آرانیوز ، صبح شنبه مجمع انتخاباتی هیئت تیراندازی با کمان استان همدان با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، ریاست فدراسیون و اعضای مجمع انتخاباتی در سالن کنفرانس تالار همایش‌های بین‌المللی قرآن همدان برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در این مجمع با بیان اینکه طی چند سال اخیر هیئت تیراندازی با کمان تحولات خوبی را در همدان شاهد بوده است، اظهار کرد: یکی از همدل‌ترین و بی حاشیه رشته‌های ورزشی استان رشته تیراندازی با کمان است.

علی حقیقی خاطرنشان کرد: اتحاد و همدلی در این رشته ورزشی چشم‌انداز بسیار خوبی در سال‌های نه چندان دور خواهیم داشت.

وی با اشاره به توجه به رده‌های پایه گفت: باید دغدغه اصلی هیأت توجه به سنین پایه و استعدادیابی باشد و امیدوارم با اهتمام به این موضوع آینده این رشته را در همدان تضمین شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان عنوان کرد: این رشته ورزشی سابقه طولانی دارد و اداره کل ورزش و جوانان استان همدان با قدرت در کنار تمام هیئت‌های ورزشی هستیم.

گفتنی است؛ در ادامه رأی‌گیری برای انتخاب رئیس این هیئت برگزار و کیوان هنری تنها کاندید این مجمع با کسب ۱۹ رأی از ۱۹ رأی مأخوذه به مدت ۴ سال و برای دومین دوره متوالی به عنوان رئیس این هیئت انتخاب شد.

همچنین پس از رأی‌گیری برای انتخاب اعضای هیأت رئیسه مهرداد عنبریان، مسعود معینی و حمیدرضا یاری به عنوان اعضای رئیسه، رؤیا تاج بخش به عنوان نایب رئیس و سمیه شبرندی به عنوان خزانه‌دار انتخاب شدند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار