کد خبر: ۱۰۵۴۹
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۷
سید کریم حسینی:
معاون سابق استاندار خوزستان اظهار کرد: نماینده منتخب باید زبان گویای مردم حوزه انتخابی خود در مجلس بوده و باتمام توان حافظ حقوق مردم باشد.

رای مردم حق الناس است /نماینده باید حافظ و امین رای مردم باشد

به گزارش آرانیوز، دکتر سید کریم حسینی معاون سابق سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان اظهار کرد: در وعده دادن به مردم باید هوشیار بود زیرا وعده هایی که محقق نشود آسیب به اعتماد مردم وارد می نماید. همچنین حفظ ارتباط مستمر با مردم، نمایندگان را مجاب به پیگیری مطالبات آنها می کند.

وی حفظ ارتباط یک نماینده با مردم را لازمه پیگیری درخواستهای مردمی و ارائه راهکار و اولویت بندی جهت حل بخشی از مشکلات شهر دانست و گفت: نماینده منتخب باید زبان گویای مردم حوزه انتخابی خود در مجلس بوده و باتمام توان حافظ حقوق مردم باشد. کاندیداها باید در صورت موفقیت در انتخابات ارتباط خود را با مردم به منظور پیگیری مشکلات حفظ کنند. 

حسینی افزود: در صورت انسجام ۱۸ نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی می توان از آن به عنوان اهرمی مهم جهت غلبه بر برخی چالش های موجود استفاده کرد. 

وی تصریح کرد: یکی از چالشهای اصلی استان خوزستان موضوع اشتغال زایی جهت جوانان بوده که از طریق توسعه بخش صنعت، کشاورزی و استخدام با اولویت بومی می توان گامهایی در این راستا برداشت.  

وی با بیان اینکه وعده های کاندیداها باید با برنامه هایشان هم راستا باشد؛ تاکید کرد: نمایندگانی که در روند تدوین برنامه های بودجه‌ سالیانه کشور تاثیرگذار باشند می توانند در ایجاد رونق اقتصادی و توسعه عمرانی حوزه انتخاباتی خود تاثیر گذار باشند.

 

مشاور سابق استاندار خوزستان گفت: رای مردم حق الناس است و نماینده باید حافظ و امین رای مردم باشد. انتخابات هم تکلیف و هم فرصت است تا مردم با حضور آگاهانه و از طریق مطالعه گذشته کاندیداها نسبت به انتخاب نمایندگان مجرب و متعهد اقدام و شرایط را برای توسعه و پیشرفت شهرستان مهیا کنند.

 

 حسینی ضمن تاکید بر انتخاب نماینده کارآمد و متعهد از سوی مردم گفت: مردم باید در مسیر شایسته سالاری نسبت به انتخاب نمایندگان اصلح اقدام کنند. تخصص، تعهد و مردمی بودن شاخص و ملاک انتخاب نماینده اصلح است. و انتخاب صحیح و هوشمندانه مردم در ۷ اسفند یکی از راهکارهای اصلی محقق شدن گوشه ای از مطالبات به حق آنهاست. 

وی بیان کرد: انتصاب مدیران مجرب، متهد و مردمی و حفظ ارتباط مستمر با شهروندان از موجبات رضایتمندی مردم و سربلندی نظام است. و تجربه ثابت کرده مناطق حاشیه ای در حمایت از مبانی نظام و حضور در صحنه همیشه سنگ تمام گذاشته اند لذا دستگاههای خدمات رسان در ارائه خدمات به آنها باید به بهترین شکل عمل کنند. 

معاون سابق استاندار خوزستان همچنین جامعه زنان را عنصری کلیدی و دارای نقشی اساسی در استحکام خانواده دانست و گفت: زنان به عنوان نیمی از جمعیت جامعه باید همواره پا به پای مردان در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی و علمی خصوصا انتخابات حضور فعال داشته باشند.

 

 

 

 

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار