کد خبر: ۱۰۵۳۹۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶
رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل با اشاره به پیش‌ثبت‌نام ۸۹۱ نفر شامل ۸۱۵ مرد و ۷۶ زن برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس حوزه‌های انتخابیه استان اردبیل گفت: این آمار اخذشده از سوی وزارت کشور است.
پیش‌ثبت‌نام ۸۹۱ برای انتخابات مجلس در استان اردبیل

به گزارش آرانیوز از اردبیل رضا قاسمیان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فرایند پیش‌ثبت‌نام داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، 891 نفر شامل 815 مرد و 76 زن در استان اردبیل ثبت‌نام کردند که این آمار اخذشده از سوی وزارت کشور است که در صورت به‌روزرسانی، اصلاح خواهد شد.

وی با اشاره آمار هر یک از حوزه‌های انتخابیه، افزود: در حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین 434 نفر شامل 396 مرد و 38 زن پیش‌ثبت‌نام کرده و در حوزه انتخابیه پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز نیز 157 نفر شامل 151 مرد و 6 زن اقدام به پیش‌ثبت‌نام کرده‌اند.

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل ادامه داد: در حوزه انتخابیه گرمی و انگوت 74 نفر شامل 70 مرد و 4 زن اقدام به پیش‌ثبت‌نام در انتخابات دوازدهمین مجلس شورای اسلامی کرده و طی این مدت در حوزه انتخابیه مشکین‌شهر هم 114 نفر شامل 107 مرد و 7 زن پیش‌ثبت‌نام کرده‌اند.

قاسمیان بیان کرد: در حوزه انتخابیه خلخال و کوثر هم 112 نفر شامل 91 مرد و 21 زن در مرحله پیش‌ثبت‌نام اقدام به ثبت اطلاعات خود کرده‌اند.

گفتنی است؛ فرایند پیش‌ثبت‌نام داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به‌صورت غیرحضوری در آدرس keshvar.moi.ir از روز 16 مرداد آغاز و در روز 22 مرداد پایان یافت.

انتهای پیام/

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار