کد خبر: ۱۰۵۲۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲
با وجود اینکه سید کریم حسینی اولین بار است که بخت خود را برای حضور در مجلس شورای اسلامی می آزماید ولی استقبال و محبتی که مردم نسبت به وی نشان می دهد، مبین این امر است که این سید خوشنام خوزستان را باید پدیده انتخابات این دوره اهواز دانست.

 سید خوشنام خوزستان پدیده انتخاباتی اهواز/ سید کریم حسینی در حلقه محبت مردم

به گزارش خبرنگار آرانیوز، انتخابات مجلس شورای اسلامی در حال رسیدن به روزهای حساس است و رصد شرایط نامزدها مبین این امر است که برخی ها از هم اکنون با فاصله معناداری از دیگر رقبا پیشی گرفته اند. استقبال مردمی و جلسات متعدد برخی نامزدها نشان می دهد آنها با اقبال عمومی مواجه شده اند.

یکی از این نامزدهای انتخاباتی که این روزها به شدت فعال است و با استقبال مردم، نخبگان، سران عشایر و جوانان مواجه شده، سید کریم حسینی است به همین دلیل وی را باید یکی از محبوب ترین نامزدهای انتخابات این دوره اهواز دانست به خصوص اینکه مردم اهواز از زمان تصدی پست حساس معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان از سوی سید کریم حسینی و حسن خلق وی در مواجه با مردم و حل مشکلات آنان، خاطرات خوشی دارند.

نماینده زبان گویای مردم
کتر سید کریم حسینی در ادامه جلسات خود در نشست با معتمدان و فعالان اجتماعی کوی پردیس اهواز ضمن اشاره به نقش نماینده در توسعه، آبادانی و ارتقای شاخص های شهروندی گفت: رای مردم اعتبار و ارزش یک نماینده است و صاحب رای به عنوان زبان گویای مردم باید با تمام وجود در راستای احیای حقوق آنها تلاش کند.

معاون سابق سیاسی و اجتماعی استان از مردم خواست در انتخاب خود شاخص تعهد و تجرب و مردمی بودن را ملاک قرار دهند.
در ابتدای این دیدار سید جلیل القدر سید عبالرضا شریفی ضمن اشاره به سوابق اجرایی و پستهای مدیریتی سید خوشنام خوزستان حضور ایشان را خیر مقدم گفتند.


نقش دانشگاه در انتخاب نمایندگان اصلح


حسینی همچنین در دیدار با تعدادی از اساتید دانشگاه و دانشجویان منطقه زیتون کارمندی شهراهواز گفت: انتصاب مدیران بومی با توجه به تعهد و دلسوزی بیشتر آنها نسبت به استان می تواند علاوه بر کمک به توسعه استان و ارتقای سطح خدمات رسانی به مردم در توزیع فرصتهای شغلی با اولویت بومی نیز موثر باشد.

سید کریم با توجه به اشراف اساتید و دانشجویان بر موضوعات روز بر نقش آنها در هدایت افکار عمومی و انتخاب کاندیدای اصلح تاکید داشت.


حمایت از سرمایه گذاری در بخش خصوصی
سید کریم حسینی در دیدار با مدیریت و پرسنل کارخانه راکتور ساز اهواز نیز گفت: حمایت از سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه های مختلف از جمله صنعت، کشاورزی و توریسم و... با توجه به پتانسیل های موجود در استان می تواند کمک شایانی به رشد و توسعه اقتصادی و ایجاد فرصت های شغلی کند به همین دلیل نمایندگان و کلیه عوامل ذی ربط وظیفه دارند بستر لازم را برای این کار مهیا و شرکتهای استانی را حمایت کنند.



صداقت و حفظ ارتباط با مردم رمز ماندگاری کاندیدای پبروز


دکتر سید کریم حسینی همچنین در دیدار با اهالی روستای ملیحان از توابع دهستان اسماعیلیه ضمن تاکید بر ضرورت شناخت ظرفیتهای موجود در روستاها، صداقت و حفظ ارتباط با مردم را رمز پایداری و ماندگاری کاندیداهای پیروز در انتخابات خوانده و گفت: آنچه یک نماینده را مجاب به پیگیری خواستها و مطالبات مردم می نمایید حفظ ارتباط مستمر با آنهاست.

در ابتدای دکتر سعدون نژاد ضمن معرفی سید خوشنام خوزستان از تلاشهای ایشان در مدیریتهای قبلی در جهت خدمت به مردم تشکر کرد.


دولت باید در تخصیص اعتبار به استان تجدید نظر کند

مشاور سابق استاندار خوزستان در دیدار با جمعی از فرهنگیان منطقه باهنر نیز گفت: مشکلات مزمن خوزستان از یک سو و نقش غیر قابل انکار استان در تامین بخش عمده ای از در آمد ناخالص ملی از سوی دیگر گواه این است که دولت باید در تخصیص اعتبار به خوزستان تجدید نظر کند.

سید خوشنام خوزستان که از مدیران آگاه به طرحهای کلان استان به شمار می رود، افزود: با توجه به نگاه ویژه مقام معظم رهبری به استان مطمئنا با همدلی و انسجام نمایندگان خوزستان، وصول مطالبات مردم دور از دسترس نخواهد بود.


ملاک قرار دادن سوابق اجرایی و تطبیق با شاخص ها

معاون سابق سیاسی و اجتماعی استان در دیدار با معتمدین و جوانان کوی مدرس اهوا‌ز ضمن اشاره به ضرورت مشارکت اقشار مختلف مردم در پروسه تاثیر گذار انتخابات اظهار کرد: مردم با ملاک قرار دادن سوابق اجرایی کاندیداها و تطبیق آن با شاخص های گزینه اصلح و عدم توجه به شعار ها می توانند نقش خود را در انتخاب نمایندگان متعهد و مجرب و دلسوز به خوبی ایفا کنند.

دکتر سید کریم حسینی که از اقبال بالایی جهت تصدی پست نمایندگی شهرستان اهواز در مجلس شورای اسلامی بر خوردار است، افزود: استان خوزستان در حوزه های مختلف توسعه و پیشرفت از استان های دیگر عقب مانده و با توجه به منابع غنی و ظرفیتهای  موجود در استان باید با تزریق افراد خبره وتوانمند بومی به چرخه مدیریتی استان به دنبال جبران آن بود.

y9l_photo_2016-01-30_10-52-13.jpg

yten_photo_2016-01-30_10-52-16.jpg

t5xb_photo_2016-01-30_10-52-27.jpg

eup_photo_2016-01-30_10-59-46.jpg

4zpc_photo_2016-01-30_11-01-32.jpg

0f39_photo_2016-01-30_10-52-05.jpg

v0km_photo_2016-01-30_11-04-54.jpg

 

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۴
غیر قابل انتشار: ۰
ناصر البوشهبازی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۵
2
1
سلام سیدخوبی بنده ساکن اهواز به کمک جناب الی نیازمندم
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار