کد خبر: ۱۰۴۹۴۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۸
دادستان اردبیل عنوان کرد؛
اردبیل_ دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: ۲۲۵ هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی اردبیل به ارزش ۹۵۲ میلیارد تومان به بیت‌المال اعاده شده است.

اعاده ۲۲۵ هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی اردبیل به بیت‌المال

به گزارش آرانیوز  ، جلال آفاقی بعد از ظهر سه‌شنبه در جلسه شورای حفظ حقوق بیت‌المال در امور اراضی ملی و منابع طبیعی با تاکید بر مقابله و برخورد جدی دستگاه قضائی استان با هرگونه تعرض و تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی اظهار کرد: ۲۲۵ هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی اردبیل به ارزش ۹۵۲ میلیارد تومان به بیت‌المال اعاده داده شد.

وی با بیان اینکه با اقدامات و همکاری‌های دستگاه‌های عضو شورا در طول سال گذشته ۷۹۴۶ مورد از وقوع تخلف و جرم پیشگیری شده است، گفت: همچنین در این راستا با اهتمام قضات دادگستری استان برای ۱۱۶۳ مورد پرونده رأی صادر شده و ۳۷۸ مورد اعیانی و مستحدثات غیر قانونی در این اراضی قلع و قمع شده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل بیان کرد: امسال نیز با تلاش‌های انجام گرفته ۹۱ هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی به ارزش ۶۰۰ میلیارد تومان به وضع سابق باز گشته است.

آفاقی خاطرنشان کرد: تشکیل کارگروه پیگیری ویژه قانون حدنگار در اداره کل منابع طبیعی، پیگیری ارتقا کمی و کیفی نظارت میدانی اداره کل منابع طبیعی در راستای پیشگیری از تعرض و تصرفات غیر قانونی و به تبع آن اختصاص نیروی انسانی و امکانات و تجهیزات الکترونیکی پایش تصویری منابع طبیعی از دیگر اقدامات این شورا در سال گذشته بوده است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار