کد خبر: ۱۰۴۹۲
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۴
لحظات حساس برای اندیمشک در حال رسیدن به نقطه اوج است و مردم برای رسیدن روز انتخابات و نوشتن نام فریدون حسنوند در برگه انتخابی خود لحظه شماری می کنند.

مرد روزهای سخت اندیمشک تو را می خواهد

به گزارش خبرنگار آرانیوز در حوزه انتخابیه اندیمشک، فریدون حسنوند صدرنشین بلامنازع نظر سنجی‌ها است و سایر رقبا با اختلاف فاحشی نسبت به وی در رده های بعدی قرار دارد ولی تغییر در چهره نمایندگی این شهر برای دوره آینده قطعی است.

فریدون حسنوند که در سال پایانی دولت دهم به عنوان استاندار بوشهر مشغول به خدمت بوده و با روی کار آمدن دولت یازدهم به عنوان مشاور وزیر نفت و مدیر امور گاز رسانی به شهرهای کم جمعیت و روستاهای کشور منصوب شده بود، مدتی پیش استعفای خود را تقدیم مسئولین بالادستی کرد تا برای نام نویسی و نامزدی در انتخابات مجلس آینده آماده شود.

وی که سابقه نمایندگی مردم اندیمشک در دوره های ششم، هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی را در کارنامه خود دارد درصدد است تا برای پنجمین بار وارد رقابت های انتخاباتی گردد.

فریدون حسنوند چهره نام آشنایی برای مردم اندیمشک است چرا که او چه در کسوت نمایندگی و چه قبل و بعد از آن منشا خدمات بی شماری برای شهرش بوده است و این روحیه خدمتگذاری را اندیمشکی ها به خوبی در وی لمس کرده اند.

وی وقتی در دوره قبل بنا با دلایلی موفق به حضور در مجلس نشد نشان داد عیارش آنقدر بالاست که سکان هدایت استانداری یک استان استراتژیک که به واسطه عسلویه و نیرگاه اتمی بوشهر نقش بی بدیلی در معادلات ملی و بین المللی کشور دارد به وی سپرده شود.

حسنوند حتی در استانداری بوشهر هم از خدمت به شهرش غافل نشد و برخی مدیران اندیمشکی را به بالاترین درجات مدیریتی رساند و به خوبی از آنها استفاده کرد.

حسنوند در دولت جدید هم به دلیل عملکرد خوبش جزو آخرین استاندارانی بود که تغییر کرد ولی وزارت نفت از عملکرد درخشان وی چشم پوشی نکرد و به عنوان مشاور وزیر نفت و مدیر امور گازرسانی به شهرهای کم جمعیت و روستاهای کشور منصوب شد تا در قسمتی دیگر و این بار در مقیاسی بزرگتر به خدمت رسانی مشغول شود.

همه این موارد باعث شده که این بار مردم اندیمشک بیش از گذشته برای انتخاب فریدون حسنوند به عنوان نماینده خود در ساختمان سبز بهارستان بی تابی کنند و به عبارتی این روزها اندیمشک تشنه حضور حسنوند است تا او دوره جدیدی از خدمت به شهرش را آغاز کند.

او مدتی قبل از سمت خود در وزارت نفت استعفا داد تا آستین های همت برای ورود به عرصه انتخابات مجلس را بالا بزند و حالا اندیمشک در معرض انتخابی سرنوشت ساز قرار گرفته تا با انتخابی آگاهانه فرزند خود را به مجلس بفرستد.

به گزارش آرانیوز. فریدون حسنوند متولد ۱۳۴۴ از چهره های مورد حمایت اصولگرایان اندیمشک بوده و دارای مدرک فوق لیسانس علوم سیاسی از دانشگاه تهران می باشد که سابقه سه دوره نمایندگی مجلس (ششم، هفتم، هشتم)، نماینده همراه رئیس جمهور در سازمان ملل، نماینده مجلس در نظارت بر سازمان اوپک، نماینده مجلس در اجلاس بین المجالس کشورهای اسلامی و عضو شورای خلیج فارس زیر نظر ریس جمهور، مشاور وزیر نفت، مدیر امور گاز رسانی، عضو هیت مدیره سازمان گردشگری کشور را در کارنامه خود دارد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار