کد خبر: ۱۰۴۶۲۸
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵
با هدف بهره‌مندی از ایده‌های نوجوانان؛
اردبیل- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل گفت: اولین نشست شورای نوجوانان با هدف بهره‌مندی از ایده‌های آنان در پیشبرد برنامه‌ها و فعالیت‌های کانون در اردبیل برگزار شد.

اولین نشست شورای نوجوانان کانون اردبیل برگزار شد

 

به گزارش آرانیوز ، ملیحه ملک‌زاده فرد ظهر یکشنبه در اولین نشست شورای نوجوانان کانون استان اردبیل اظهار کرد: اولین نشست شورای نوجوانان با هدف بهره‌مندی از ایده‌ها و نظرات آنان در پیشبرد برنامه‌ها و فعالیت‌های کانون در اردبیل با رویکرد تربیتی تشکیل شد.

وی با بیان اینکه کانون پرورش فکری سعی دارد با تغییر رویکرد خود نسبت به مسائل نوجوانان، آنان را برنامه‌ریزی و اجرای فعالیت‌ها و برنامه‌های مختلف مشارکت دهد، افزود: نوجوانان از توانایی لازم برای انجام کارهای بزرگ و اثرگذار برخوردارند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل بیان کرد: نوجوانان سرشار از انرژی و ذهنی خلاق هستند و بهتر از هر کسی روحیات و نیازمندی‌های خود را می‌شناسند که لازم بوده امور مربوط به خود را به دست بگیرند و با راهنمایی مربیان مرکز طرح و ایده‌های خود را عملیاتی کنند.

ملک‌زاده فرد ادامه داد: مدیران و تصمیم‌گیرندگان فردای کشور همین نوجوانان هستند و ما هم تلاش می‌کنیم با مسئولیت دادن و سپردن مدیریت امور نوجوانان در مراکز کانون به این اعضا، آنان را در کسب تجربه برای پذیرش مسئولیت‌های مهم و متعهدانه در آینده‌ای نزدیک یاری کنیم.

وی خاطرنشان کرد: با برگزاری جلسات مستمر توسط شورای نوجوان کانون استان، از مسئولان استان و شهرستان نیز برای شنیدن نظرات و دیدگاه‌های نوجوانان دعوت به عمل‌آورده و از اساتید و صاحب‌نظران برای کمک به پیشبرد اهداف تربیتی نوجوانان نیز بهره‌مند خواهیم شد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار