کد خبر: ۱۰۴۶۲
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۰
هشدار سازمان تنظیم مقررات به اپراتورها درباره کیفیت خدمات
معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری از توقف فروش خدمت برخی اپراتورها به دلیل کیفیت پایین آن در 6 استان تا زمان ارتقای پهنای باند خبر داد.

فروش خدمت برخی اپراتورها در 6 استان به دلیل کیفیت پایین متوقف شد

به گزارش آرانیوز، به نقل از  روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، «غلامرضا داداش زاده»گفت: در مواردی که کیفیت خدمت ارائه شده به مشترکان از شاخص های تعیین شده پایین تر باشد، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در مورد توقف فروش خدمت اپراتور تا زمان ارتقای پهنای باند اقدام می کند.
به گفته وی، اکنون در 6 استان کرمان، فارس، ایلام، بوشهر، هرمزگان و کردستان توقف فروش اعمال شده است.
معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری تصریح کرد: مواقع اعمال توقف فروش یا در مواردی که انجام توسعه زیربنایی بخش آی.تی.سی(ICT) لازمه ارائه خدمت است، خدمات دسترسی به باند پهن شامل وای- فای و وای مکس 3G و 4G به عنوان سرویس های جایگزین فراهم است.
همچنین داداش زاده گفت: دسترسی به اینترنت پرسرعت با توجه به بسترهای ارتباطی موجود، توسعه آنها و تنوع پروانه های صادر شده از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی فراهم شده است.
وی ظرفیت اپراتورهای کنونی ارائه دهنده خدمت اینترنت باند پهن را بسیار بالاتر از شمار مشترکان آنها عنوان کرد و افزود: شرکت های خدمات انتقال داده ها (PAP) و شرکت مخابرات ایران در استان تهران، دو میلیون و 170 هزار و 571 پورت پرسرعت سیمی نصب کرده اند؛ در حالی که فقط یک میلیون و 686 هزار نفر متقاضی دریافت سرویس بوده و سرویس مورد نظر خود را دریافت کرده اند.
چندی پیش این سازمان سامانه شکایت از ارائه دهندگان خدمات اینترنت را در تارنمای خود راه اندازی کرد.
مشترکان در صورت مشاهده تخلف در ارائه سرویس اینترنت پرسرعت می توانند از طریق سامانه 195 برای پاسخگویی به شکایت ها و پایگاه اینترنتی www,195.ir موارد خود را ثبت کنند تا از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بررسی و پیگیری شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار