کد خبر: ۱۰۳۱۲
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۲
با تائید صلاحیت سید شریف علوی برای حضور در انتخابات اهواز، از هم اکنون وی را باید پدیده انتخابات مجلس دهم اهواز دانست.

سید شریف علوی را باید پدیده انتخابات دانست/ صلاحیت جوان اول انتخابات اهواز تائید شد

به گزارش خبرنگار آرانیوز، با اعلام رسمی تائید صلاحیت ها از سوی هیئت نظارت بر انتخابات، نام سید شریف علوی هم در میان افراد تائید صلاحیت شده دیده می شود.

جوان اهواز که این بار بی شک لقب پدیده انتخابات را به خود اختصاص خواهد داد زیرا وی از مقبولیت بالایی در میان مردم حوزه انتخابیه اهواز برخوردار است.

شریف علوی که یکی از جوانان خوشنام اهواز به شمار می رود با 35 سال سن یکی از نامزدها جوان حوزه انتخابیه اهواز خواهد بود که از محبوبیت خاصی در بین مردم اهواز به خصوص در عین دو و مناطق همجوار برخوردار است به گونه ای که وی را پدیده انتخابات شورای شهر اهواز در دوره قبل می دانند که با وجود جوان بودن، توانست آرای پاکی را از مردم مناطق مختلف اهواز کسب کند.

سید شریف با تنها یک ماه تبلیغات برای انتخابات شورای شهر اهواز بیش از 9 هزار رای را کسب کرد که به نظر می رسد با این عقبه بی نظیر مردمی، باید از هم کنون وی را رقیبی جدی در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی به حساب آورد به خصوص اینکه وی در عین جوان بودن، مورد اعتماد و احترام اغلب بزرگان و شیوخ عرب و بختیاری منطقه است و آنها با توانایی های بالای وی به خوبی آشنا هستند.

سید شریف علوی که هم اکنون سابقه 12 سال خدمت در شهرداری اهواز را دارد و دانشجوی دوره دکترای معماری و عضو نظام مهندسی استان خوزستان است با وجود اینکه قصد چندانی برای حضور در انتخابات را نداشت ولی اصرار بزرگان، نخبگان و دلسوزان که به خوبی به توانایی، خوشنامی، حسن اخلاق و سلامت نفس وی آشنایی دارند، باعث شد وی مصمم به حضور در عرصه انتخاباتی مجلس شورای اسلامی از زادگاهش شود.

وی که از سادات آلبوشوکه از سادات بسیار خوشنام و مورد احترام در بین مردم استان خوزستان به شمار می روند، است، به غیر از اهواز و منطقه عین دو، در شهرستانهای حمیدیه و کارون از احترام خاصی برخوردار است.

١٢سال سابقه شهرداري اهواز، ناظر بیش از هزار واحد ساختمانی در مدت هفت سال، مدير ساختمان و شهرسازي منطقه پنج شهرداری اهواز، مدير خدمات شهري ناحيه ويژه مهديس اهواز، مدير بافتهاي فرسوده منطقه پنج شهرداری اهواز، معاون اجرايي سازمان زيباسازي شهرداری اهواز، كارشناس ارشد معماري، دانشجوي دكتراي معماري، عضو نظام مهندسي خوزستان، عضو و هيئت موسس دفتر مهندسي شهرستان كارون، عضو اسبق جامعه اسلامي مهندسين خوزستان، رئيس شوراي اسلامي سويسه به مدت شش سال، عضو خدمتگزاران پيشرفت و اباداني شاخه اهواز در انتخابات و عضو بسيج فعال پايگاه شهيد اسكندري از جمله سوابق و فعالیت هایی است که در کارنامه بلند بالای سید شریف علوی خودنمایی می کند.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار