کد خبر: ۱۰۳۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۰
دکتر سید کریم حسینی یکی از خوش نام ترین افرادی که برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرده است ا سوی هیئت نظارت بر انتخابات تائید صلاحیت شد.

دکتر خوش نام خوزستان تائید صلاحیت شد

به گزارش خبرنگار آرانیوز، سید کریم حسینی که در مدت اخیر به خوبی با شعارهای انتخاباتی معقول خود دل مردم اهواز، کارون، حمیدیه و باوی را به دست آورده بود از سوی هیئت نظارت بر انتخابات برای حضور در عرصه انتخابات تائید صلاحیت شد.

به هر حال وی با حضور خود در انتخابات دست مردم اهواز برای انتخاب یک چهره شاخص، کارآمد، خوشنام و خوش خلق را برای انتخابات مجلس شورای اسلامی باز گذاشته است.

دکتر سید کریم حسینی که معاونت سیاسی و منابع انسانی استانداری خوزستان، معاون پارلمانی وزیر بهداشت و ریاست بیمارستان امیرکبیر اهواز را در کارنامه دارد با اقبال خوبی از سوی مردم مواجه شد. مشاور استاندار خوزستان و رئیس هیئت ورزشی عشایری و روستایی استان وی دارای دکتری پزشکی است معاونت سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان را به عهده گرفت وی یکی از چهره های خوشنام استان به شمار می رود که در سمت های پیشین خود همواره منشا خیر بوده و تلاش های شبانه روزیش برای اعتلای نام استان خوزستان در سمت های مختلف بر کسی پوشیده نیست ولی مردمداری و توجه خاص به مشکلات مردم و مراجعه کنندکان، بی شک بازرترین خصلت این پزشک سیاستمدار است که از وی چهره ای محبوب نزد مردم ساخته است.

وی در مقطعی با احساس تکلیف برای حل چالش های بی شماری مدیریت شهری در اهواز که در آن زمان بسیار پرحاشیه شده بود قصد داشت به عنوان شهردار اهواز فعالیت کند و سمت خود در استانداری خوزستان را رها کند ولی سید کریم که در آن مقطع، معاونت منابع انسانی استانداری را به عهده داشت از سوی استاندار مجوز خروج پیدا نکرد چرا که حجازی قصد داشت مهمترین مسئولیت استانداری یعنی معاونت سیاسی اجتماعی

را به وی بسپارد ولی حسینی با این اعلام آمادگیش برای حضور در شهرداری اهواز، ثابت کرد برای حل مشکلات کلانشهر اهواز حاضر است مخاطرات حضور در سمتی مثل شهرداری اهواز که همواره با حاشیه و چالش مواجه است را نیز با جان و دل بخرد.

اکنون وی مصمم است با حضور در کارزار انتخاباتی مجلس آینده و در صورت انتخاب از سوی مردم، این بار در قامت وکیل ملت و در عرصه قانونگذاری منشا خدمات برای هم استانی هایش باشد.

fcr9_img-20160115-wa0006.jpg

ddjk_img-20160115-wa0008.jpg

g5xf_img-20160115-wa0013.jpg

yaai_img-20160115-wa0014.jpg

kmz_photo_2016-01-18_11-04-44.jpg

chi8_photo_2016-01-18_11-04-53.jpg


qgzn_photo_2016-01-18_11-05-03.jpg

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ایرانی
|
-
|
۰۵:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
0
0
با همه توصیفات اگر در سیایت غرق نشه وبتونه خودش رو حفظ کنه خیلی خوبه چون اکثر سیاستمداران قبلی هم دم از کار برای مردم میزدن ولی همین که پاشون به مجلس باز شد اولین چیزی که فراموش کردن منافع ومشکلات مردم بود .
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار