کد خبر: ۱۰۲۶۵
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۸
در حالی که بوی چاشنی های انتخابات در آبادان گاه شور و گاه تلخ است در این میان برخی ها هستندکه جایگاهی تزلزل ناپذیر دارند از این میان میتوان به برخی از اشخاصی که تقریباً نام آنها به آوازه شهر آبادان معتمد انگیز است اشاره کرد.

آبادانی ها برای یک دوره دیگر سعدون زاده را می خواهند/آغوش باز مردم برای فرزند آبادان

به گزارش آرانیوز خبرنگار آرانیوز، در حالی که بوی چاشنی های انتخابات در آبادان گاه شور و گاه تلخ است در این میان برخی ها هستندکه جایگاهی تزلزل ناپذیر دارند از این میان میتوان به برخی از اشخاصی که تقریباً نام آنها به آوازه شهر آبادان معتمد انگیز است اشاره کرد.
همچون سعدون زاده، شخصیتی که پیش از این در مجلس نیز حضور داشت و طرح های بسیار فراموش ناشدنی همچون دیوارکشی دور شهر،ساخت زیر اساس و بخش هایی از لوله کشی های ایستگاه هفت و برخی دیگر از مناطق محروم آبادان با این حال در حالی که بسیاری از چهره جدید قصد و نیت ورود به میدان را دارند هنوز بازیابی مجدد سعدون زاده به مجلس جزء قطعیات محسوب میشودو بلاشک با حضور مجدد ایشان در بر روی عرشه سبز بهارستان باز هم شاهد رویداد های جدیدی در رنگین کمال عمرانی آبادان خواهیم بود.
 با این حال نباید این نکته را به فراموشی سپرد که سعدون زاده نه تنها جزء محدود کاندیدهایی هست که سوابق درخشان دارد بلکه ایشان مورد حمایت طیف عظیمی از عشایر آبادان و شخصیت های سیاسی و نخبگان صنعتی نیز میباشد لازم به ذکر است نباید حمایت سنگین شخصیت های فرهنگی و اساتیدآبادان را فراموش کرد.
ایشان همچنین مصوبات خوبی را پیگیری و گاهاً امتیازات بسیاری را نیز از وزرای کشور دریافت نموده علارغم آنکه یکی از اولویت های ایشان تبدیل اروند کنار به شهر است که بلاشک این اتفاق همچون قلب تپنده ای میتواند شاهرگ ها و مویرگ های عمرانی وامتیازات بودجه ای فراوانی را برای آبادان این شهر همیشه مظلوم بدست آورد.

x8fd_img_8978.jpg

yeuo_img_8980.jpg

4yaf_img_8981.jpg

2clr_img_8984.jpg

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار