نماینده معظم ولی فقیه از زحمات و تلاش های مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در خصوص توسعه و راه اندازی مدارس محمد امین (ع) تقدیر و تشکر نمود.
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان عنوان کرد:
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از صعود رتبه 25 این استان در کنکور سال 93 به رتبه 21 در کنکور 94 خبر داد.
مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان
مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: آموزش و پرورش خوزستان با کسب 94 امتیاز از 100 امتیاز، رتبه عالی را در پروژه مهر و فعالیتهای بازگشایی مدارس کسب نمود.
فرهنگیان کشور در صورت تمایل میتوانند از تسهیلات کارت اعتباری ۱۰۰ میلیون ریالی خرید کالای ایرانی استفاده کنند.
مدیرکل آموزش وپرورش خبر داد:
مدیرکل آموزش وپرورش خوزستان گفت: توسط دکتر مصلّی نژاد خیّرمدرسه ساز ،در زمینی به متراژ 3000مترمربع در آبادان یک واحد آموزشی احداث می شود.
باحضور مسئولان کشوری واستانی صورت
باحضور مسئولان کشوری واستانی ،کلنگ زنی احداث 43مدرسه روستایی در بخش غیزانیه اهواز ( محدوده آموزش وپرورش ناحیه 2 اهواز) صورت گرفت.
وزارت آموزش و پرورش درمورد بررسی مدارک و مصاحبه از پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی سال 1394 اطلاعیه ای صادر کرد.
معاون آموزش و پرورش خوزستان خبر داد:
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش خوزستان از توزیع شیر رایگان در مدارس این استان از امروز و بدون برگزاری مناقصه خبر داد.
مدیرکل امور اداری وزارت آموزشوپرورش با اشاره به روند گزینش افراد پذیرفته شده در آزمون استخدامی گفت: این افراد باید از روز شنبه 23 آبان ماه برای تحویل مدارک و مصاحبه تخصصی به آدرسهای اعلام شده مراجعه کنند.
مقتدایی خبر داد:
استاندار خوزستان در خصوص وضعیت بهداشت و توسعه ورزش در مدارس، با اشاره به لزوم استفاده از ظرفیتهای هنری برای انتقال پیامهای آموزشی، بر ضرورت تلفیق امکانات دستگاههای همسنخ برای اجرای طرحها در این بخشها تأکید کرد و از برگزاری مانور مبارزه مواد مخدر امسال در استان در قالب رژه یک میلیون نفری دانشآموزی برای انتقال نکات زنگخطر در کنار مسائل بهداشت و ورزش خبر داد.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: از تعداد 28 هزار نیوری پیشدبستانی که برای جذب حقالتدریسی در آموزشوپرورش ثبتنام کرده بودند، 15 هزار نفر جذب شدهاند.
مسئولان آموزش و پرورش در نشست بررسی قانون دائمیشدن مدارس غیردولتی تأکید کردند که این وزارتخانه با خصوصیسازی کاملاً مخالف است، اما عدمتناسب میان امکانات دولتی و انتظارات جامعه از آموزش و پرورش حرکت بهسمت مدارس غیردولتی را ضروری میکند.