نشست روسای مدیران آموزش و پرورش به میزبانی بوشهر؛

برگزاری نشست های قطبی مدیران کل، مورد تاکید وزیر آموزش و پرورش است

مشاور وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه استان‌های کشور در وزارت آموزش و پرورش به شش قطب تقسیم‌بندی شده گفت: برگزاری نشست های قطبی مدیران کل، مورد تاکید وزیر آموزش و پرورش است

استخدام 12 هزار نیروی انسانی در آموزش و پرورش در سال آینده در صورت اخذ مجوز

وزیر آموزش و پرورش درباره موافقت دولت برای استخدام 12 هزار نیروی انسانی در سال آینده اظهار کرد: صحبت‌های کلی در این خصوص مطرح شده است اما باید ابتدا از سازمان مدیریت مجوز استخدام را دریافت و سپس درباره آن اطلاع‌رسانی کنیم.

نتایج نهایی آموزش و پرورش تا دو هفته آینده اعلام می شود

رئیس مرکز برنامه‌ریزی نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش گفت: نتیجه نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش تا دو هفته آینده مشخص و سپس اسامی پذیرفته‌شدگان برای گزینش ارسال می‌شود.

استخدام ۱۲ هزار معلم در سال ۹۵

هیئت دولت ارقام نهایی منابع و مصارف بودجه سال ۱۳۹۵ کل کشور را تصویب کرد که بر این اساس اعتبار یارانه ساخت مسکن مهر ۲ برابر و اعتبار برای استخدام ۱۲هزار نفر در آموزش و پرورش در سال آینده تامین شد.
فانی خبرداد:

پیگیری ترمیم حقوق فرهنگیان در سال 95

وزیر آموزش و پرورش گفت: از 520 هزار کلاس درس در کشور یک سوم آنها هیچگونه استانداردی ندارند. یعنی درواقع 33 درصد فضاهای آموزشی کشور استاندارد نیستند.

افتخاری دیگر برای آموزش و پرورش استان خوزستان /ناحیه2 پیشگام در عرصه پژوهش دانش آموزی کشور

سید بهادر موسوی مدیر این ناحیه ضمن اعلام این خبر گفت:طرح پژوهشی دانش آموز ساناز خدابخشی دانش آموز مقطع متوسطه دوم این ناحیه به عنوان طرح برگزیده کظوری پإیرفته شد تا این دانش آموز پژوهشگر کشور به رتبه برتر کشوری دانش آموز پژوهشگر نائل آید.
مدیركل آموزش‌وپرورش خوزستان:

خوزستان هفت هزار کمبود معلم و هفت هزار معلم متقاضی خروج از استان دارد

مدیركل آموزش‌وپرورش خوزستان گفت: خوزستان هفت هزار کمبود معلم دارد ولی استان هم‌جوار آن یعنی ایلام دارای یک هزار و ۲۰۰ معلم مازاد است. چرا باید در خوزستان سالانه هفت هزار معلم متقاضی خروج از استان باشند.

رشته علوم انسانی از مدارس‌عادی حذف نمی‌شود

وزیر آموزش و پرورش گفت: سهمیه ای در رشته علوم انسانی وجود ندارد و این رشته را در تمام مدارس عادی خواهیم داشت.

تأخیر در اعلام نتایج آزمون‌استخدام آموزش و پرورش

آزمون استخدامی آموزش و پرورش وارد ابهامات جدیدی شده است که نشان از وجود گِره در طرح بومی گزینی وزیر آموزش و پرورش دارد

تعطیلی برخی مدارس کشور در نوبت صبح امروز

وزارت آموزش و پرورش در قالب اطلاعیه هایی تعطیلی برخی از مدارس کشور را به علت بارش برف و برودت هوا در نوبت صبح روز سه شنبه اعلام کرد.

تدوین آیین‌نامه تاسیس مراکز سنجش صلاحیت حرفه‌ای معلمان

وزیر آموزش و پرورش ضمن اعلام این خبر که آیین‌نامه راه‌اندازی مراکز سنجش صلاحیت حرفه‌ای معلمان در حال تدوین است و پس از نهایی شدن در خصوص آن اطلاع‌رسانی خواهیم کرد گفت: درباره راه‌اندازی این مرکز مباحث در شورای معاونین و شورای عالی آموزش و پرورش مطرح و در دست بررسی است.

کسب رتبه برتر کشور توسط پژوهش سرای ناحیه 2 آموزش و پرورش اهواز

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز از کسب رتبه دوم پژوهش سراهای دانش آموزی کشور توسط مرکز پژوهش سرای غدیر این ناحیه خبر داد.
قبلی۲بعدی