کد خبر: ۹۶۴۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۲
وزارت آموزش و پرورش در قالب اطلاعیه هایی تعطیلی برخی از مدارس کشور را به علت بارش برف و برودت هوا در نوبت صبح روز سه شنبه اعلام کرد.

تعطیلی برخی مدارس کشور در نوبت صبح امروز

به گزارش آرانیوز، با توجه به بارش برف و برودت هوا امرور برخی مدارس کشور در نقاط مختلف در نوبت صبح تعطیل هستند.

 

بر این اساس در استان آذربایجان غربی فقط در سری صبح سه شنبه ۲۴آذر ماه نواحی یک و دو ارومیه مقطع پیش دبستان و ابتدایی، شهرستانهای پیرانشهر، اشنویه، بوکان، شاهیندژ، مهاباد، میاندوآب و مناطق کشاورز، سیلوانا، صومای برادوست، نازلو و مرحمت آباد کلیه مقاطع تحصیلی در نوبت صبح تعطیل است.

 

همچنین مدارس شهرستان های نقده و سردشت در مقاطع ابتدایی و متوسطه دوره اول و شهرستانهای خوی، سلماس و منطقه انزل فقط مقطع ابتدایی در نوبت صبح تعطیل اند.

 

بر اساس اعلام روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش در استان لرستان مدارس شیفت صبح دوره های ابتدایی و دوره اول متوسطه شهرستان های دورود، ازنا، الیگودرز، بروجرد و مناطق اشترینان، سیلاخور و زاغه تعطیل است.

 

به گزارش ایسنا، سه شنبه کلیه مدارس ابتدایی و پیش دبستانی استان قزوین نیز در نوبت صبح تعطیل اند.

 

همچنین به اطلاع می رساند در استان کردستان به علت بارش برف، برودت هوا و لغزندگی معابر کلیه مدارس شهرستان های سقز، دیواندره، قروه دهکلان و مناطق زیویه و سریش آباد و

مدارس ابتدایی و دوره اول متوسطه سطح شهر و کلیه مدارس روستایی شهرستان بیجار و مدارس ابتدایی شهرستان های سنندج و بانه در نوبت صبح تعطیل است.

 

همچنین در استان اصفهان مدارس دژ برادوست،نازلو،مرحمت آباد در کلیه مقاطع تحصیلی و مدارس شهرستانهای بویین ومیاندشت، فریدن، چادگان و فریدونشهر در مقطع ابتدایی نوبت صبح تعطیل هستند.

 

در استان همدان نیز به علت بارش برف و لغزندگی سطح معابر مراکز پیش دبستانی، مدارس ابتدایی و دوره اول متوسطه در نواحی یک و دو همدان، بهار، لالجین، کبودر آهنگ،گل تپه،رزن، سردرود قروه، درجزین، فامنین و قهاوند درنوبت صبح تعطیل هستند.

 

همچنین در استان قم، کلیه مدارس بخش خلجستان تعطیل هستند.

 

در استان اردبیل نیز در نوبت صبح فقط پیش دبستانی و در خورش رستم پیش دبستانی و ابتدایی به علت بارش برف و برودت هوا تعطیل هستند.

 

 

همچنین با توجه به برودت هوا یخبندان و لغزندگی معابر، کلیه مدارس در همه دوره های تحصیلی شهرستانهای اراک، آشتیان، خمین، خنداب، کمیجان، فراهان و شازند و منطقه سربند در نوبت صبح تعطیل هستند.

 

در شهرستان تفرش تمامی مدارس نوبت صبح ابتدایی تعطیل است. در منطقه نوبران نیز تمامی مدارس ابتدایی شهر و روستا نوبت صبح تعطیل و متوسطه اول و دوم در نوبت صبح ساعت 9:30 آغاز به کار خواهند کرد.

 

در شهرستان زرندیه مدارس سه دوره تحصیلی بخش خرقان و مدارس ابتدایی نوبت صبح سایر مناطق این شهرستان تعطیل و مدارس متوسطه اول ودوم نوبت صبح با یک ساعت تاخیر آغاز بکار خواهند کرد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار