کد خبر: ۹۸۶۴
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴
نشست روسای مدیران آموزش و پرورش به میزبانی بوشهر؛
مشاور وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه استان‌های کشور در وزارت آموزش و پرورش به شش قطب تقسیم‌بندی شده گفت: برگزاری نشست های قطبی مدیران کل، مورد تاکید وزیر آموزش و پرورش است

برگزاری نشست های قطبی مدیران کل، مورد تاکید وزیر آموزش و پرورش است

 

به گزارش خبرنگار آرانیوز حوزه بوشهر، عطاءالله حنیفی پیش از ظهر امروز در گردهمایی قطبی مدیران کل آموزش و پرورش منطقه 3 کشوری که در بوشهر برگزار شد با بیان اینکه گردهمایی های قطبی باعث تخصصی‌تر شدن مسائل و موضوعات آموزش و پرورش شده است اظهار کرد: گردهمایی مدیران کل آموزش و پرورش می تواند موجب هم افزایی و هم اندیشی مدیران برای کاستن از مشکلات موجود در آموزش و پرورش باشد.
 
وی با تاکید بر اجرای کامل و جامع سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، افزود: اجرای نظام آموزشی 6.3.3 در راستای تحقق بخشی از این سند آغاز شد.
 
مشاور وزیر آموزش و پرورش گفت: راههای جلب مشارکت های مردمی و راهبردهای فرهنگ سازی و استفاده از ظرفیت شوراهای آموزش و پرورش از برنامه دیگر نشست های قطبی است.
 
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر نیز در این نشست اظهار کرد: آموزش و پرورش استان بوشهر با 1599 مدرسه و 195هزارنفر دانش آموز، در خدمت امر مهم تعلیم و تربیت است.

ناصر کرمی با بیان اینکه نقش آموزش و پرورش در توسعه کسی پوشیده نیست، افزود: برنامه محوری اولویت کاری ماست و با تیم مدیریتی که از دو سال پیش تشکیل شده است به فعالیت می پردازیم.

وی در پایان تأکید کرد: در شاخص کنکور سراسری سالی یک پله صعود داشته و هم اکنون جایگه 18 کشور هستیم که با حمایت صورت گرفته توسط استاندار محترم و برنامه ریزی این جایگاه بهبود می یابد.


نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار