تجمع مربیان پیش دبستانی مقابل مجلس

صبح امروز جمعی از مربیان پیش دبستانی در اعتراض به وضعیت استخدامی‌شان مقابل مجلس تجمع کردند.

ممنوعیت برگزاری امتحان در روز یکشنبه

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران گفت: با توجه به ایام سوگواری امام حسین(ع)، مدارس در روز یکشنبه سوم آبان، مجاز به برگزاری امتحان نیستند.

آموزش و پرورش: تکذیب احضار 13 معلم زن ایرانی به دادگاه امارات

معاون رسانه‌ای مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش خبر احضار 13 معلم زن ایرانی به دادگاه امارات را قویا تکذیب کرد.

از این همه هزینه برای نظام آموزشی چه نتیجه ای گرفته ایم؟

ششمین جلسه از گفت‌وگوهای راهبردی در راستای الگوی اسلامی - ایرانی پیشرفت، با سخنرانی آیت الله دری نجف آبادی درباره مسائلی مانند اشکالات موجود در نظام آموزش و پرورش کشور برگزار شد.

بازداشت 9 معلم ایرانی در امارات

پلیس امارات ۹ معلم ایرانی که برای تدریس در مدارس ایرانی این کشور اعزام شده بودند را با وضعیت نامناسبی بازداشت کرد، اما به گفته رئیس مرکز امور بین‌الملل آموزش و پرورش این معلمان تا فردا آزاد خواهند شد.

پروژه های نیمه تمام نوسازی مدارس خوزستان در انتظار اعتبار -200 میلیارد تومان مورد نیاز است

استان خوزستان با برخورداری از 10 هزار مدرسه و با جمعیت حدود یک میلیون دانش آموز بعدا ز تهران و خراسان رضوی در جایگاه سوم کشور از لحاظ جمعیت دانش آموزی قرار دارد؛ با نگاه به این آمار، درکنار اهمیت پرداختن به مسائل اساسی آموزشی در استان، وجود سازمان نوسازی مدارس با توجه به این تعداد دانش آموز نمود جدی پیدا می کند. به مناسبت آغاز سال تحصیلی به سراغ رضا رضایی، مدیرکل اداره نوسازی مدارس استان خوزستان رفته ایم تا از وضعیت مدارس مورد افتتاح سالجاری و مدارس قدیمی استان به لحاظ کیفی و کمی آگاه شویم.

آغاز تکمیل ظرفیت دوره‌های کارشناسی ارشد از امروز

مشاور عالی سازمان سنجش گفت:‌ انتخاب رشته برای تکمیل ظرفیت دوره‌‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی از امروز یک‌شنبه 12 مهر آغاز می‌شود.

شرایط رتبه بندی معلمان دارای کسر ساعت موظف

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش‌وپرورش با اشاره به صدور احکام رتبه‌بندی ۷۰ درصد از معلمان گفت: شرایط رتبه بندی معلمان دارای کسر ساعت موظف را اعلام کرد.
مدیر کل آموزش و پرورش استان خومزستان

تقی زاده:کسی که بخواهدتاریخ ایران را بخواند باید در ابتدا تاریخ خوزستان را مطالعه کند

مدیرکل اداره آموزش و پرورش استان خوزستان گفت: تاریخ دوره مشعشعیان باید وارد کتاب‌های درسی دانش‌آموزان دوره‌های مختلف شود.

پول می‌دادند تا مطالعه کنیم!

وب‌سایت معروف «گودریدز» (GoodReads) در یک نظرسنجی همگانی سوالی را درباره آرزوی کتاب‌دوستان مطرح کرده و پاسخ‌های برگزیده را که بعضا خواندنی و قابل تامل هستند، منتشر کرده است.
نماینده دفتر بازرسی ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری

تقدیرو تشکر شاه محمدی نماینده دفتر ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری از عملکرد مدیر کل آموزش و پرورش استان خوزستان

نشست نمایندگان دفتر بازرسی ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری با مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان برگزار شد.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز

تجمع اعتراض آمیز دانش آموزان آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز به حادثه منا/رژیم آل سعود لیاقت کلید داری و پرده داری خانه خدا را ندارد

سید بهادر موسوی مدیر این ناحیه ضمن اعلام این خبر هدف از برگزاری این مراسم را اعتراض به جنایات آل سعود و کشته شدن جمع کثیری از مسلمانان و هم وطنان عزیزمان در حادثه منا عنوان کرد.
قبلی۴بعدی