زارعی مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان خوزستان

زارعی:درخشش آموزش وپرورش ناحیه 2اهواز در کمک به بازسازی عتبات عالیات بین ادارت و نهادهای استان خوزستان

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان خوزستان گفت: آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز در کمک به بازسازی عتبات عالیات در سال های 92 و 93 رتبه اول ادارت و نهادهای استان خوزستان را به خود اختصاص داد.

پرسش مهر رئیس جمهور از دانش‌آموزان: فرصت‌های کشور پس از توافق با ۱+۵ چیست؟

رئیس جمهور در مراسم بازگشایی مدارس با طرح سوال و پرسش مهر گفت: از نظر شما دانش‌آموزان فرصت‌های پیش روی کشور پس از پایان تحریم‌ها چیست.

بلاتکلیفی ۷۰۰ معلم در تهران

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: به علت توزیع نامناسب معلم مرد و زن در مدارس هم اکنون مدارس شهر تهران با کمبود ۸۰ هزار ساعت معلم مرد و بلاتکلیفی ۷۰۰ معلم زن در آستانه بازگشایی مدارس روبروست.

مجیدی پور فرماندار دشت آزادگان بر لزوم ساماندهی و آماده سازی مدارس این شهرستان تاکید کرد

فرماندار دشت آزادگان درجلسه شورای آموزش و پرورش بر لزوم ساماندهی و آماده سازی مدارس در سطح شهر و روستاهای مختلف سوسنگرد واجرای پروژه مهر در این شهرستان تاکید کرد.
مدیرکل آموزش‌وپرورش خوزستان

تقی‌زاده: پس از 23 سال پیگیری حساب برخی شرکت‌های بدهکار مسدود شد/ بدهی‌ها در حال بازگشت به آموزش‌وپرورش است

مدیرکل آموزش‌وپرورش خوزستان با بیان این‌که کلیدواژه تمام تلاش‌ها دانش‌آموز است از تدوین برنامه توسعه یک ساله آموزش‌وپرورش استان برای سال تحصیلی جدید خبرداد و گفت: باید مشکلات آموزش‌وپرورش حل شوند زیرا ممکن است سرنوشت یک دانش‌آموز به دلیل وجود یک مشکل تغییر کند.

توزیع کارت آزمون استخدام آموزش و پرورش

آزمون استخدام پیمانی مشاغل آموزشی وزارت آموزش و پرورش سال 94 صبح روز جمعه 27 شهریور برگزار می‌شود و توزیع کارت شرکت در این آزمون نیز امروز از طریق سایت سازمان سنجش صورت می‌گیرد.

۹۰۰ نفر در دولت یازدهم بی‌سروصدا بورسیه گرفتند

موضع مقام معظم رهبری در خصوص بورسیه‌ها در دیدار رمضانیه‌شان با اساتید دانشگاه‌ها فصل‌الخطاب این پرونده به شمار می‌رفت، با این حال این پرونده برای افكار عمومی و ذی‌نفعان آن بسته نشد...

افزایش حقوق ۶۰۰ هزار تومانی شامل کدام معلمان می شود

تصویب احکام رتبه بندی توسط هیئت دولت تنها خبر کامل از رتبه بندی فرهنگیان در هفت ماه گذشته بوده است که هنوز هم شاخص های آن مشخص نشده و معلمان بلاتکلیف مانده اند.

پیشنهاد آموزش‌ و پرورش برای مبنا قراردادن ۴ سال سابقه کار در رتبه‌بندی

معاون دبیرکل شورای عالی آموزش‌وپرورش گفت:‌ شاخص‌های رتبه بندی به‌گونه‌‌ای تدوین شده است تا آسان گرفته شود و شامل حال اکثریت معلمان شود همچنین آموزش‌‌وپرورش پیشنهادی را مطرح کرده تا مبنای سابقه کار در طرح رتبه بندی ۴ سال باشد.

اعلام نتایج کنکور تا آخر هفته

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام نتایج نهایی آزمون سراسری 94 تا آخر هفته جاری خبر داد.

جزییاتی دیگر از استخدام در آموزش و پرورش

معاون امور علمی و فرهنگی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور گفت: از مجموع 175 هزار داوطلب استخدامی آموزش وپروش، حدود 5 هزار نفر با توجه به نیاز این وزارتخانه جذب خواهند شد و شرایط استخدامی آنها در بودجه سال 95 پیش بینی شده است.

شرایط فرهنگیان بازنشسته در طرح رتبه‌بندی

مدیرکل دفتر وزارتی آموزش‌وپرورش با اشاره به اینکه امتیاز معلمان در طرح رتبه‌بندی بر اساس مدرک تحصیلی،‌ سوابق و فعالیت‌ فرهنگیان محاسبه می‌شود، گفت:‌ تلاش‌ها در این جهت است تا افرادی که امسال بازنشسته می‌شوند، مشمول طرح رتبه‌بندی قرار بگیرند.
قبلی۵بعدی