کد خبر: ۹۰۲۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: از تعداد 28 هزار نیوری پیش‌دبستانی که برای جذب حق‌التدریسی در آموزش‌وپرورش ثبت‌نام کرده بودند، 15 هزار نفر جذب شده‌اند.

جذب حق‌التدریسی 15 هزار مربی پیش‌دبستانی در آموزش‌وپرورش

«به گزارش خبرنگار اجتماعی آرانیوز»

قاسم احمدی لاشکی  با اشاره به اینکه برخی استان‌ها در جذب حق التدریس مربیان پیش‌دبستانی سلیقه‌ای رفتار می‌کنند و همین موضوع باعث شد تا اخطاری را در صحن علنی مجلس اعلام کنم، اظهار داشت:‌ از تعداد 28 هزار نیروی پیش‌دبستانی که برای جذب حق‌التدریسی در آموزش و پرورش ثبت‌نام کرده بودند 15 هزار نفر جذب شده‌اند.

وی افزود: درخواست ما این است که در جذب مربیان پیش دبستانی به صورت سلیقه‌ای برخورد نشود و براساس امتیازت کسب شده از سوی آنها و در صورت داشتن شرایط لازم جذب شوند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: استفساریه‌آی نیز با امضای 81 نماینده جمع آوری شده که به موضوع اعتراض نیروهای حق‌التدریسی که طی سال‌های 79 تا 91 با آموزش و پرورش همکاری داشتند، می‌پردازد.

وی عنوان کرد: در پی اعتراض این افراد به مصوبه اخیر مجلس در مورد نیروهای شرکتی و پیش دبستانی، تعدادی از نمایندگان مجلس در پاسخ به اعتراضات و پیگیری مشکل حق‌التدریس‌های دارای سابقه تدریس،‌مربیان بهداشت و مربیان پیش‌دبستانی رشته‌های نامرتبط، استفساریه‌ای به صورت زیر تهیه کردند که روز سه شنبه  در اختیار نمایندگان و در نوبت رسیدگی  صحن قرار گرفت.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار