کد خبر: ۹۴۰۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۰
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان عنوان کرد:
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از صعود رتبه 25 این استان در کنکور سال 93 به رتبه 21 در کنکور 94 خبر داد.

رشد 4 پله ای آموزش و پرورش خوزستان در کنکور سراسری

به گزارش آرانیوز، محمد تقی‌زاده در جمع خبرنگاران، از رشد چهار پله‌ای آموزش و پرورش خوزستان در کنکور سراسری 94 خبر داد و اظهار کرد: آموزش و پرورش خوزستان از رتبه 25 در کنکور سال 93 به رتبه 21 در کنکور 94 صعود کرد.

وی با اعلام پیشرفت در آموزش و پرورش خوزستان و بهبود رتبه کنکور تصریح کرد: با برنامه ریزی‌های منسجم آموزش و پرورش خوزستان در دو سال گذشته، یک ریل گذاری درستی در حوزه آموزش انجام شد و آموزش و پرورش خوزستان با یک شیب منطقی و متعادل، روند رو به جلو و مناسبی را آغاز کند.

مدیرکل  آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه رتبه ما در حوزه کنکور و اطلاعات کنکوری در سال‌های گذشته رتبه خوبی نبوده است اضافه کرد: در سال گذشته  موفق شدیم از بین 33 اداره کل به رتبه 25 ارتقا پیدا کنیم و امسال نیز در ادامه همین فعالیت‌ها و اقداماتی که انجام گرفت، بر اساس اطلاعات، گزارشات و لوح فشرده‌ای که از سازمان سنجش دریافت کرده‌ایم، موفق شدیم به رتبه 21 صعود پیدا کنیم.

تقی‌زاده با بیان اینکه ظرف 12 سال گذشته این بهترین رتبه آموزش و پرورش خوزستان در این حوزه بوده است، افزود: ارتقای رتبه کنکور در آموزش و پرورش خوزستان را به مردم، جامعه فرهنگیان و دانش آموزان تبریک گفته و امیدواریم با تلاش‌هایی که انجام گرفته، امسال نیز بتوانیم این رتبه را بهبود بخشیم، ضمن اینکه تفاوت رتبه ما با استان‌های بیستم و نوزدهم در حد صدم درصد است.

این مسئول با اشاره به برنامه‌های تدوین شده توسط آموزش و پرورش خوزستان و بسیج تمام مسئولان در اجرای این برنامه‌ها و تلاش دانش آموزان و همراهی خانواده‌ها در کسب این موفقیت، خاطر نشان کرد: بهبود این رتبه در کنکور سراسری، خودباوری و اعتماد به نفس را در خوزستان افزایش، و نشان می‌دهد که ما می‌توانیم تغییر ایجاد کنیم.

تقی‌زاده در پایان عنوان کرد: چون این تغییرات نیز به صورت ناگهانی نبوده است، انجام آنها را به فال نیک گرفته و امیدواریم این روند صعودی همچنان ادامه یابد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار