کد خبر: ۹۳۸۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۴
مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان
مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: آموزش و پرورش خوزستان با کسب 94 امتیاز از 100 امتیاز، رتبه عالی را در پروژه مهر و فعالیتهای بازگشایی مدارس کسب نمود.

 با پشتکار بی وقفه تقی زاده کسب عنوان رتبه عالی در پروژه مهر توسط آموزش وپرورش خوزستان محقق شد

به گزارش خبرنگار اجتماعی آرانیوز(حوزه اموزش و پرورش)

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: آموزش و پرورش خوزستان با کسب 94 امتیاز از 100  امتیاز، رتبه عالی را در پروژه مهر و فعالیتهای بازگشایی مدارس کسب نمود.

 

محمد تقی زاده  با اشاره به تلاش های صورت گرفته در آموزش و پرورش خوزستان برای انجام پروژه ی مهر سال 94 و بازگشایی مدارس، تصریح کرد: در سال گذشته آموزش و پرورش خوزستان توانست در اجرای پروژه ی مهر با کسب 91 امتیاز از 100 امتیاز، رتبه ی عالی را کسب کند و ما جزو استان هایی بودیم که از نظر وزارت آموزش و پرورش و در بررسی های کارشناسان وزارتی، حائز رتبه ی عالی  شدیم و امسال نیز با 3پله رشد، امتیاز 94 را کسب نمودیم.

 

وی افزود: کسب این امتیاز مرهون همکاری مستمر استاندار خوزستان، معاونان استاندار،  فرمانداران، بخشداران، شهرداران و کلیه همکاران سخت کوش مجموعه ی آموزش وپرورش خوزستان است و اصحاب رسانه  نیز در اطلاع رسانی فعالیتهای پروژه مهر وبازگشایی مدارس  نقش به سزایی داشتند که از همه عوامل این موفقیت تقدیر و سپاسگزاری  می نمایم.

گفتنی است در پروژه مهر 5 کمیته ی سازماندهی نیروی انسانی، تعمیر وتجهیز، اطلاع رسانی، توجیه وتبلیغ، تأیید صلاحیت و نظارت وارزیابی در حوزه ستادی ومناطق ونواحی تابعه فعالیت داشتند و با برنامه ریزی های به عمل آمده در دبیرخانه این طرح ملی، اقدامات و فعالیتهای بسیار خوبی صورت گرفت و با ارزیابی به عمل آمده توسط وزارت متبوع و بازدیدهای وزارتی که از استان به عمل آمد، آموزش وپرورش خوزستان رتبه عالی را کسب نمود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار