کد خبر: ۹۱۲۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹
معاون آموزش و پرورش خوزستان خبر داد:
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش خوزستان از توزیع شیر رایگان در مدارس این استان از امروز و بدون برگزاری مناقصه خبر داد.

 خدادادی:توزیع شیر رایگان بین دانش آموزان استان خوزستان از امروز

«به گزارش خبرنگار اجنماعی آرانیوز»

سیروس خدادادی  اظهار کرد: توزیع شیر رایگان بین دانش آموزان استان خوزستان از امروز شروع شده است.

وی افزود: در سال تحصیلی جاری کلیه دانش آموزان مقاطع تحصیلی دولتی و غیر دولتی به جز دانش آموزان مراکز آموزش از راه دور و پیش دبستانی مشمول دریافت شیر رایگان می شوند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش خوزستان تصریح کرد: تعداد دانش آموزان جامعه هدف برای دریافت شیر رایگان بالغ بر ۸۶۰ هزار نفر هستند.

خدادادی بیان کرد: اعتبار تخصیص یافته به منظور تهیه شیر رایگان بالغ بر ۲۷۵ میلیارد ریال است. با این اعتبار حدود ۵۰ نوبت شیر بین دانش آموزان و معلمان توزیع خواهد شد.

وی یادآور شد: با توجه به قیمت مصوب هر پاکت شیر در سال جاری مناقصه ای وجود نخواهد داشت. بنابراین اولویت خرید شیر استان از شرکت پگاه خوزستان خواهد بود.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش خوزستان یادآور شد: با توجه به هماهنگی که با مدیرعامل شرکت شیر پگاه خوزستان به عمل آمده کلیه ظرفیت این شرکت برای توزیع شیر مدارس به کارگیری خواهد شد.

خدادای تأکید کرد: در صورت نیاز از شرکت های خارج از استان نیز استفاده می شود. ولی تا زمانی که شرکت شیر پگاه خوزستان ظرفیت توزیع را داشته باشد، از آن بهره مند خواهیم شد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به اینکه هفته ای دو بار شیر رایگان میان دانش آموزان استان توزیع می شود، گفت: حدود ۵۰ میلیون پاکت شیر رایگان برای توزیع میان دانش آموزان خوزستان پیش بینی شده است.

به دلیل شرایط آب و هوا توزیع شیر دانش آموزان از نوع استریل خواهد بود. اولین تعداد پاکت شیر از امروز تا پایان سال تحصیلی بین دانش آموزان توزیع خواهد شد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار