کد خبر: ۳۷۲۷۶
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۳
با برگزاری نشست اقتصادی؛
اردبیل – معاون استاندار اردبیل از برگزاری نشست اقتصادی و سرمایه‌گذاری با حضور سرمایه‌گذاران داخلی و سفرای برخی از کشورهای خارجی در این استان خبر داد.
به گزارش آرانیوز، بهمن حسین زاده شامگاه چهارشنبه در جلسه هماهنگی برنامه های اقتصادی در اردبیل افزود: این نشست اقتصادی و سرمایه گذاری روز چهارم مردادماه همزمان با روز اردبیل برگزار خواهد شد.

وی معرفی و ارائه ظرفیت ها و طرح های کلان اقتصادی، صنعتی و تولیدی استان اردبیل به سرمایه‌گذاران داخلی و موسسات بزرگ اقتصادی کشور و سفرای برخی کشورهای خارجی را هدف اصلی این نشست برشمرد.

معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل اضافه کرد: همچنین تشویق به مشارکت شرکت ها و مجموعه های بزرگ اقتصادی و کارآفرینان بخش خصوصی کشور جهت استفاده از ظرفیت های موجود در استان برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف از دیگر اهداف در برگزاری این نشست است.

وی با تاکید بر اینکه برنامه های مدونی برای تغییر و تحول این استان در تمام زمینه ها ترسیم شده است، یادآور شد: در این راستا به منظور تحول در بخش های مختلف و توسعه همه جانبه استان، برنامه «اردبیل ۱۴۰۰» با رعایت الزامات برنامه ششم توسعه تدوین شده است.

حسین زاده با اشاره به بهره گیری از ۲۰۰ نفر از کارشناسان حوزه برنامه ریزی استان در تدوین برنامه اردبیل ۱۴۰۰ بیان داشت: برای دستیابی به اهداف تعیین شده در این برنامه به توسعه سرمایه گذاری و مشارکت بخش خصوصی تاکید شده است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار