کد خبر: ۳۶۴۰۰
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۶
همزمان با سراسر کشور
مردم ولایتمدار و استکبارستیز استان گلستان در پی عهدشکنی آمریکای جهانخوار این شیطان بزرگ، جمعه این هفته همزمان با سراسر کشور در تظاهرات ضدآمریکایی-صهیونیستی شرکت می‌کنند.
به گزارش آرانیوز، مردم ولایتمدار و استکبارستیز استان گلستان در پی عهدشکنی آمریکای جهانخوار این شیطان بزرگ، جمعه این هفته همزمان با سراسر کشور در تظاهرات ضدآمریکایی-صهیونیستی شرکت می‌کنند، این راهپیمایی پس از اقامه نماز ظهر و عصر در سراسر استان گلستان برگزار می‌شود.

تظاهرات مردمی ضد استکباری و محکومیت عهد شکنی دولت مستکبر آمریکا در سراسر کشور به دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار خواهد شد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن دعوت از مردم در راهپیمایی ضدآمریکایی-صهیونیستی در بیانیه‌ای آورده است؛ اقدام جنون‌آمیز رئیس‌جمهور ابله آمریکا در خروج یک‌جانبه از برجام با هدف تشدید جنگ روانی و فشار اقتصادی مضاعف بر ملت شجاع و مقاوم ایران اسلامی و اظهارات سخیف این بازیچه لابی صهیونیست‌ها علیه ایران، بیانگر خوی استکباری و اصلاح‌ناپذیر بودن هیأت حاکمه شیطان بزرگ آمریکا است.

در بخش دیگری از این بیانیه اشاره شده است که اثبات حقانیت آرمان استکبارستیزی انقلاب اسلامی و مواضع حکیمانه  و هوشیاری مستدل آینده نگرانه مقتدای عظیم‌الشأن امت اسلامی و قافله‌سالار صبر و بصیرت حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای مدظله العالی در تبیین گهربار چرایی بی‌اعتمادی به سردمداران ضدبشری اتّم استکبار و طاغوت اعظم آمریکا است.

در ادامه این بیانیه تصریح شده است؛ اینک با تأکید بر ضرورت عبرت‌آموزی واقع‌بینانه از وقایع سال‌های اخیر مرتبط با موضوع و در پاسخ به تماس‌های مکرر مردم فهیم و زمان‌شناس برای تمهید محکومیت سراسری این اقدام و اظهار رذیلانه آمریکا، آحاد امت دشمن‌شناس و همیشه حاضر در صحنه با هر سلیقه و گرایش سیاسی و در عین حال، ید واحده در برابر دشمنان کینه‌توز و دفاع از امنیت و منافع ملی را به شرکت پرشور در تظاهرات ضدآمریکایی ـ صهیونیستی و تجدید بیعت با ولی‌امر مسلمین با اعلام اطاعت محض تا پای جان از فرامین و رهنمودهای معظم‌له و حمایت همگان از تدابیر مقامات کشوری دعوت می‌کند.

انتهای پیام/

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار