کد خبر: ۳۳۴۸۸
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰
کارشناسان در باره وضعیت استان خوزستان بارها بر این موضوع تاکید کرده اند که یکی از مهم ترین مشکلات خوزستان مشکل مدیریتی است اما ظاهرا هرچقدر بیشتر به این مشکل پرداخته شود و درباره آن صحبت شود، معضلات و نابسامانی ها قرار است بیشتر و بیشتر شود.
به گزارش اختصاصی آرانیوز، مجموعه استانداری خوزستان از نیروهای کارآمد و متخصص بسیاری در زمینه های مختلف بخصوص مدیریتی برخوردار است ولی با این وجود، دلیل اینکه همچنان استاندار خوزستان علاقمند است تا فرمانداران و یا بخشدارانی رابکار بگیرد که از دیگر مجموعه های دولتی و عمومی می آیند، جای تعجب دارد.

سالهای زیادی است که وزارت کشور برای آموزش مدیران کارآمد هزینه های زیادی را متقبل می شود اما با وجود همه این پیگیری ها و هزینه ها، شاهد این هستیم که در خوزستان تعداد قابل توجهی از فرمانداران و بخشداران خارچ از بدنه استانداری و مجموعه وزارت کشور در استان هستند.

اما این روند انتصابات تنها به بکارگیری نیروهای خارج از بدنه نیست، بلکه اداره فرمانداری های خوزستان بصورت سرپرست نیز یکی دیگر از مشکلاتی است که امروز استان را با چالش های جدی همراه کرده و در این بین نه استاندار و نه وزارت کشور پاسخگو هستند.

بارها افکار عمومی این روند مدیریت در خوزستان را مورد نقد و سوال قرار داده اند، اما استاندار خوزستان که مخاطب همه این سوالات است کوچکترین توجه و پاسخی در این باره از او دیده نمی شود.

بنابر این باید توجه داشت که این روند اداره خوزستان و شهرستان های مهم آن نگرانی های جدی و قانونی را به بار آورده و دستگاه های نظارتی باید به این مسئله وارد شوند تا ابعاد پیدا و پنهان این نوع از مدیریت و انتصابات را مورد بررسی قرار داد.

انتهای پیام/*


نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار