کد خبر: ۳۲۲۵۵
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۵
معاون امور حقوقی و مجلس وزارت امور اقتصادی و دارایی بر نقش استفاده از ظرفیت های علمی، اجرایی و قانونگذاری نمایندگان ادوار در توسعه اقتصادی کشور تاکید کرد.
به گزارش اختصاصی آرانیوز، دکتراسماعیل جلیلی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت،  درباره برگزاری انتخابات هیات رئیسه کارگروه اقتصادی کانون نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: کانون نمایندگان ادوار در یکسال گذشته برای ساماندهی و بهره مندی از ظرفیت های علمی، اجرایی و قانونگذاری نمایندگان ادوار جلسات خوبی را برگزار کرده و در این راستا کارگروه های تخصصی تشکیل شده است.

معاون امور حقوقی و مجلس وزارت امور اقتصادی و دارایی ادامه داد: براساس آئین نامه کانون نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی فعالیت های کارگروه های تخصصی این مرکز در جهت کمک و تقویت محتوای طرح ها و لوایحی خواهد بود که در کمیسیون های اقتصادی مجلس در حال بررسی است.

این نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نمایندگان ادوار عضو در کارگروه های تخصصی پیشنهادات و تجارب کارشناسی خود را در قالب کمیته ها مطرح و این موضوعات جهت استفاده از طریق کمیسیون های اقتصادی مجلس پیگیری خواهد شد.

دکترجلیلی در ادامه گفت وگوی خود با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، افزود: نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی از ظرفیت های بالا و تجارب خوبی برخوردار هستند که علاوه بر اینکه می توان از این ظرفیت ها در ارائه طرح های مطلوب تر استفاده کرد می توان از نظر مشورتی نمایندگان ادوار در بخش های نظارتی نیز استفاده کرد چرا که علاوه بر سابقه فعالیت نمایندگان ادوار در مجلس شورای اسلامی بسیاری از آنان از سوابق اجرایی در سازمان های اقتصادی برخوردار هستند که باید با برنامه ریزی از این تجارب مفید بهره برد.

وی افزود: باید از تمامی ظرفیت های فعالان اقتصادی، اقتصاددانان و نیروهای کارشناسی استفاده کرد تا سطح مدیریت اقتصادی کشور ارتقاء یابد و در این راستا وزارت اقتصاد نیز از توان کارشناسی نمایندگان ادوار و فعالان اقتصادی استفاده خواهد کرد.

معاون امور حقوقی و مجلس وزارت امور اقتصادی و دارایی یادآور شد: کارگروه اقتصادی و توسعه پایدار کانون نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی تلاش خواهد کرد تا از تمامی ظرفیت های نمایندگان ادوار برای توسعه اقتصادی کشور استفاده شود.

گفتنی است در نشست کارگروه اقتصادی کانون نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی انتخابات هیات رئیسه این کارگروه برگزار شد و اسماعیل جلیلی که تصدی پست معاون امور حقوقی و مجلس وزارت امور اقتصادی و دارایی را برعهده دارد و از نمایندگان ادوار مجلس نیز محسوب می شود به عنوان رئیس کارگروه اقتصادی مرکز نمایندگان ادوار مجلس انتخاب شد.

انتهای پیام/9601

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار