کد خبر: ۲۵۰۳۰
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۴:۰۵
سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه مجمع عمومی فراکسیون امید از تصمیم اعضا برای بهبود جایگاه این فراکسیون در هیأت رئیسه مجلس خبر داد و گفت: تعامل ما با سایر نمایندگان لیست امید در مورد هیأت رئیسه ادامه دارد، اما اگر این تفاهم حاصل نشود فراکسیون امید لیست مستقلی برای ریاست و اعضای هیأت رئیسه مجلس ارائه خواهد کرد.
به گزارش آرانیوز، بهرام پارسایی اظهار کرد: جلسه مجمع عمومی فراکسیون امید بعد از ظهر (چهارشنبه) تشکیل شد و تبادل نظری بین اعضا درباره انتخابات هیأت رئیسه مجلس صورت گرفت. با توجه به اینکه در سال اول فعالیت مجلس دهم دو نائب رئیس و سه عضو هیأت رئیسه از فراکسیون امید بودند حالا که ما تازه انتخابات 29 اردیبهشت را پشت سرگذاشته‌ایم انتظار این است که در این ترکیب تغییر ایجاد شود و جایگاه فراکسیون امید در هیأت رئیسه تقویت شود.

وی افزود: ما راه گفت‌وگو و تعامل با سایر نمایندگان لیست امید را نبسته‌ایم و قرار است با این نمایندگان تحت عنوان مستقلین مذاکراتی صورت گیرد. اما اگر این توافق حاصل نشود و آن‌ها بخواهند با اصول گرایان تعامل کنند در این صورت فراکسیون امید لیست مستقلی از کاندیدای ریاست و سایر ارکان هیات رییسه را ارائه خواهد کرد.

پارسایی یادآور شد:  متاسفانه در جریان رقابت‌های انتخابات هیأت رئیسه شاهد اظهاراتی از سوی برخی نمایندگان بودیم که از آن‌ها می خواهیم با درایت و منطق بیشتری در این زمینه اظهارنظر کنند و به خاطر مسئولیت یکساله در مجلس اخلاقیات را زیر پا نگذارند، جو را متشنج نکنند و اظهارات خلاف واقع نداشته باشند.

انتهای پیام/


نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار