کد خبر: ۲۰۰۱۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۹
فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت: پلیس پیشگیری از مواد مخدر این فرماندهی در روزهای گذشته موفق به کشف 427 کیلوگرم انواع مواد مخدر شد.
به گزارش آرانیوز، سردار عبدالرضا ناظری در جمع خبرنگاران افزود: در نخستین مرحله از کشف مواد مخدر، یک باند توزیع مواد مخدر که از استان های شرق کشور اقدام به انتقال مواد مخدر به استان های مرکزی کشور کرده بودند شناسایی و با دستگیری اعضای آن 320 کیلوگرم تریاک کشف، سه دستگاه خودرو توقیف و چهار قاچاقچی دستگیر شدند.

ناظری افزود: شب گذشته نیز پلیس پیشگیری از مواد مخدر شرق با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان موفق به انهدام باند سه نفره توزیع مواد مخدر و کشف 107 کیلوگرم انواع مواد مخدر شد.
وی با اشاره به کشفیات مواد مخدر در شرق استان تهران گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، پلیس مبارزه با مواد مخدر موفق به کشف سه هزار و 436 کیلوگرم انواع مواد مخدر شد که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته هفت درصد افزایش داشته است.
به گفته فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران، آمار دستگیری قاچاقچیان خرد و توزیع کنندگان مواد مخدر در شرق استان تهران نسبت به مدت مشابه سال گذشته 21 درصد افزایش و آمار دستگیری قاچاقچیان کلان نسبت به سال گذشته 22 درصد افزایش داشته است.
وی افزود: در دستگیری معتادین متجاهر شرق استان تهران نیز شاهد رشد 59 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته هستیم.
فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران در شهرستان ورامین مستقر است و تامین امنیت هفت شهرستان ورامین، قرچک، پیشوا، پاکدشت، پردیس، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار