17:24 - 1403/02/19

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هرمزگان: توجه فولاد هرمزگان به کارگران ستودنی است/ نقش موثر فولاد هرمزگان در انجام مسئولیت‌های اجتماعی/ لبیک فولاد مردان فولاد هرمزگان به اوامر مقام معظم رهبری در حوزه کارگری

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هرمزگان در بازدید از فولاد هرمزگان با اشاره به اینکه فولاد هرمزگان موتور محرک مسئولیت‌های اجتماعی در هرمزگان است، گفت: آوازه توجه فولاد هرمزگان به مسائل کارگری در هرمزگان پیچیده است که این توجه مسلما منجر به ایجاد حال خوب در کارگران خواهد شد.
16:28 - 1403/02/19

ورود قدرتمند بانک ملت حوزه بانکداری هوشمند/گام بلند بانک ملت در راستای ارتقای سلامت نظام بانکی/بانکداری ویدئویی، خدمت جدید بانک ملت به مشتریان برای اولین بار در کشور

بانک ملت برای نخستین بار در کشور با استفاده از قابلیت‌های بانکداری ویدئویی، برخی خدمات و تراکنش‌های موردنیاز مشتریان را از راه دور و مشابه با مراجعه به شعبه ارائه می‌کند.
11:12 - 1403/02/19

حقوق معلمان بودجه آموزش و پرورش را بلعید/ زنگ خطر به صدا درآمد

طبق اعلام مرکز پژوهش‌های مجلس، تا پایان آبان ۱۴۰۲ از کل اعتبارات هزینه‌ای عمومی وزارت آموزش و پرورش که ۱۹۶هزار میلیارد تومان بود، ۶۷.۵ درصد یعنی معادل ۱۳۱ هزار میلیارد تومان تخصیص یافته که این عدد بیش از انتظار تحقق در هشت ماه است.
11:11 - 1403/02/19

قالیباف: بارها به نمایندگان تأکید کردم تا می‌توانیم برای پیشرفت کار دولت تسهیل‌گری انجام دهیم

رئیس مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه این جلسه در دوره یازدهم آخرین جلسه‌ای است که برگزار می‌شود، از اعضای هیأت تشکر کرد و گفت: تشکر ویژه‌تری هم از کارگروه ویژه دارم که مصوبات خارج از دولت که به کارگروه ارسال می‌شد را بررسی می‌کردند تا تبعات حقوقی این مصوبات نیز مورد ارزیابی و تحلیل قرار گیرد.
11:07 - 1403/02/19

افشای راز حذف رابرت مالی/ نماینده امور ایران چگونه مهره سوخته شد؟

ژوئن گذشته، وزارت امور خارجه ایالات متحده اذعان کرد که مالی به مرخصی رفته، اما گزارش های بعدی نشان داد که اف بی آی نیز در تحقیقات شرکت دارد.
10:48 - 1403/02/19

حضور شرکت فولاد مبارکه در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش پتروشیمی از تاریخ ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت با حضور شرکت فولاد مبارکه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.
10:12 - 1403/02/19

کدام نماینده مجلس ۱۴۰ سکه گرفته است؟

پرونده اصلی که سرنخ دریافت ۱۴۰ سکه در آن به دست آمد، مربوط به هلدینگ توسعه ملی است که بابک سعیدی مدیر عامل آن مدتی به اتهام تخلفات اقتصادی توسط دستگاه‌های امنیتی بازداشت شد. فرد مورد نظر که توسط رائفی‌پور هنوز معرفی نشده است توسط برخی واسطه‌ها با مجید محسنی مجد مدیرعامل شرکت به کیش یکی از زیرمجموعه‌های هلدینگ توسعه ملی آشنا شد.
10:08 - 1403/02/19

انتشار اطلاعیه شماره 2 ستاد انتخابات کشور / زمان دقیق پایان تبلیغات انتخاباتی اعلام شد

ساعت ۸ صبح پنجشنبه (فردا)، زمان تبلیغات نامزدهای انتخاباتی پایان می‌یابد.
عناوین کلی روزنامه های کشور
آخرین اخبار