باز هم اماواگر مسئولان بانک مرکزی

با گذشت ۱۵ روز از اجرای برجام باز هم مسئولان بانک مرکزی عملیاتی شدن سوئیفت را با اماواگر همراه کردند.

بدهی دولت به بانک‌ها به حسابرسی کشید/ 40 هزار میلیارد در ابهام

بدهی بالغ بر 100 هزار میلیاردی دولت به بانکها؛ رقمی که "نوبخت" معتقد است مازاد بر 64 هزار میلیارد تومان آن جزو تعهدات دولت نیست اما "سیف" این گونه توضیح داده که 64 هزار میلیارد تومان میزان حسابرسی شده این بدهی است و باید مابقی نیز حسابرسی و تعین تکلیف شود.

برکات برجام فقط در کام پولدارها ؟!

رهاورد سفر رئیس جمهور به اروپا قراردادهایی بود که حالا دولت از آن ها به عنوان پاسخی دندان شکن برای منتقدانش استفاده می کند چنانکه افراد نزدیک به دولت می گویند قراردادهای امضا شده می تواند صنعت هوایی ایران را تا حد زیادی متحول کند.

توضیح نوبخت درباره ارائه تنها ۳.۵ درصد برنامه ششم به مجلس

رئیس سازمان مدیریت ضمن واکنش به انتقاد برخی نمایندگان مبنی برارائه تنها ۳.۵درصد برنامه ششم به پارلمان گفت:اگر اجرای این برنامه به تعویق بیفتد، اجرای برنامه اقتصادمقاومتی هم به تاخیر می‌افتد.

مجمع تشخیص مصلحت قراردادهای جدید نفتی را بررسی می‌کند

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام از بررسی متن قراردادهای جدید نفتی در این مجمع و انطباق آن با سیاست‌های کلی نظام در آینده خبر داد.

وزیر نیرو: تصمیمی برای افزایش قیمت آب و برق نداریم

وزیر نیرو با اشاره به وضعیت بارش‌ها در کشور گفت: درحال حاضر کمتر از نیمی از ظرفیت سدهای کشور پر است.

عیدی کارگران اعلام شد

میزان به نقل از مروج حسینی نوشت: هیچ مالیاتی به عیدی کارگران تعلق نمی‌گیرد.

صادرات نفت ایران 20 درصد افزایش می یابد

اطلاعات بارگیری کشتی ها نشان می دهد که در ماههای ژانویه (11دی- 11بهمن) و فوریه (12بهمن- 10اسفند) سال جاری میلادی(2016 )، صادرات نفت ایران ٢٠ درصد بیشتر می شود.
وزیر نیرو خبر داد

احتمال بروز خاموشی در تابستان ۹۵/ آب مشترکان بسیار پرمصرف در سال ۹۵ قطع می‌شود

وزیر نیرو گفت: پیک مصرف برق در تابستان ۹۵ در مرز ۵۴ هزار مگاوات پیش‌بینی شده و در صورتی که مصرف برق از مرز ۵۴ هزار مگاوات عبور کند خاموشی خواهیم داشت.

عیدی امسال کارمندان چقدر است؟

در حالی میزان عیدی کارکنان دولت بر اساس قانون و درنهایت تصویب هیات وزیران تعیین و اعلام می شود که شواهد نشان می دهد برای سال جاری، عیدی کارکنان رقمی حدود 688 هزار تومان خواهد بود.

قیمت جدید "آب"

شورای اقتصاد دستورالعمل تعرفه خدمات آب خارج از تاسیسات شرکت های آب و فاضلاب شامل تعرفه خدمات آب برداشتی از منابع آب سطحی و زیرزمینی در حوزه فعالیت شرکت های آب منطقه ای استان ها و سازمان آب و برق خوزستان را تصویب کرد.

آغاز تولید مرغوب‌ترین نفت جهان در ایران/ رنگ نفت ایران سفید شد

یک مقام مسئول در شرکت نفت با اشاره به آغاز تولید مرغوب‌ترین نفت جهان از یکی از چاه‌های جدید نفتی ایران در خلیج فارس، گفت: نفت جدید سفید رنگ و به نوعی گازوئیل طبیعی است.
قبلی۴بعدی