هراس برخی مدیران از تشکیل سازمان مبارزه با فساد

دلیل اینکه برخی باایجاد تحول و مبارزه جدی با فساد مخالفت می کنند این است که این افراد با فساد ایجاد شده در اطراف خودشان کنارآمده اند و برایشان مهم نیست که فساد در کشورافزایش یافته و سیستمی شود. برخی مسوولین به دنبال ماله کشی روی مفاسد اقتصادی هستند.

محکومیت ایران در پرونده شکایت گازی ترکیه تأیید شد

وزیر نفت با تأیید رأی دیوان بین‌المللی داوری درباره شکایت ترکیه در واکنش به ادعای غرامت ۲میلیارد دلاری آنها گفت: این رأی با آن چیزی که ترکیه به‌دنبال آن بوده،متفاوت است.مقدار جریمه ایران بین ١٣تا ١٥درصد است و زیاد نیست، البته رقم جریمه محرمانه است.

استخدام 200 نفر از نیروهای بومی استان مركزی در شركت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند

شركت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود طبق ضوابط استخدام نیروی انسانی در صنعت نفت پیمانی استخدام می نماید

تعرفه‌های تلفن ثابت اصلاح می‌شود؟

چندی پیش معاون سازمان تنظیم مقررات از موافقت رگولاتوری با کلیت تغییر در بخش آبونمان تلفن ثابت خبر داده و گفته بود: هدف ما این است که طرحی ایجاد شود تا همه بازیگران حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در کنار هم با تعامل به سود مشترک برسند.
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء خبر داد

پیشنهاد طرح "ناب" به وزارت نیرو برای جبران کم‌آبی

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء خبر داد، طرحی با عنوان ناب (نیرو و آب) به وزارت نیرو ارائه شده که بر اساس آن بخشی از کم آبی در کشور را از طریق انتقال آب خلیج فارس جبران می کنیم.

حباب قیمتی در بورس شکل گرفت

یک کارشناس بازار سرمایه با حبابی دانستن رشد شاخص بورس، گفت: آزاد شدن پول‌های بلوکه شدن هیچ اثر مثبتی روی بورس کشور نخواهد گذاشت.

معاون وزیر نفت: علت حادثه پالایشگاه لاوان نشتی در واحد جدید این مجموعه بود

معاون وزیر نفت گفت:مشکل جدی در پالایشگاه لاوان رخ نداده و علت حادثه در این مجموعه، وقوع نشتی در یک واحد جدید بنزین سازی است که قرار بود به طور رسمی افتتاح شود.

شیوه نامه بانک مرکزی درباره سپرده گذاران ثامن الحجج اعلام شد

بانک مرکزی تاکید کرد پرداخت وجوه سپرده گذاران تعاونی اعتبار ثامن الحجج که از سیزدهم بهمن ماه از سوی بانک پارسیان آغاز شده است، بر پایه شیوه نامه تعیین شده از سوی این نهاد مالی پیش خواهد رفت.

درآمد 20 غول صنعتی ایران

سازمان مدیریت صنعتی، لیست 100 شرکت برتر ایران در سال 93 را منتشر کرده است که مبنای رتبه‌بندی حجم فروش این شرکت‌ها در سال 93 است. اما کدام شرکت‌ها در صدر این لیست قرار دارند؟

علت افزایش قیمت اوراق مسکن اعلام شد

مدیر ابزارهای نوین مالی فرابورس علت افزایش قیمت اوراق تسهیلات مسکن را اعلام کرد و گفت: افزایش قیمت اوراق مسکن نشان دهنده افزایش تقاضا برای مسکن است.

زمزمه فساد ۱۰میلیون یورویی در شرکت فرودگاه‌ها

در حالی پس از چند سال هواپیمای فلایت چک دانمارکی مدل ۲۰۱۳ میلادی با قیمت ده‌میلیون یورو توسط شرکت فرودگاه‌های کشور خریداری شده که قیمت دست‌دوم این نوع هواپیما بین ۳.۵ تا ۴ میلیون دلار است.

ما برای دستیابی به توسعه نیازمند برنامه هستیم

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی درباره اهداف برنامه ششم توسعه و تضمین عملیاتی شدن آنها توضیح داد.
قبلی۲بعدی