آقای نوبخت، کارگران هم حداقل ۱ میلیون و ۵۰ هزار تومان حقوق می‌خواهند

حال که صحبت از افزایش دستمزد کارمندان تا مرز یک میلیون و ۵۰ هزار تومان در عرصه شاغلین و بازنشستگان به میان آمده است، بسیار به جا است که دولت در عرصه کارگری به عنوان بزرگترین کارفرما این سیاست را اجرایی کند.

۶۳ هزار میلیارد تومان درآمد تخیّلی در بودجه ۹۵

گزارش جدید یک موسسه پژوهشی مطرح کشور نشان می‌دهد، دولت در لایحه بودجه ۹۵ بیش از ۶۳ هزار میلیارد تومان درآمد غیرقابل تحقق، پبش بینی کرده است.

نشانه‌های جدید از ورود خریداران به بازار مسکن

بازار معاملات مسکن مطابق با پیش‌بینی‌های اخیر تحلیلگران این بخش نسبت به ماه گذشته 30 درصد رشد را تجربه کرد. مشاوران املاک در مناطق مختلف شهر نیز با تایید این آمار رسمی، از مشاهده تحرکات جدید از سوی متقاضیان برای ورود به بازار مسکن خبر می‌دهند.

بانک‌های مشترک در راه ایران

با لغو تحریم ها و حذف محدودیت فعالیت و روابط بانکی در عرصه بین الملل، راه برای تاسیس بانک‌های مشترک نیز باز شد.

وام خرید کالا هم نصیب اقشار کم درآمد نشد

طرح خرید کالای ایرانی به عنوان دومین فاز اجرای بسته تسریع در رونق اقتصادی درحالی به روزهای اجرایی اش نزدیک می شود که هر بار یک گوشه ای از زوایای جدید اش رونمایی می شود.
معاون وزیر کار خبرداد؛

توافقات جدید اشتغالی تهران-توکیو

معاون وزیر کار با اعلام گسترش همکاری‌های آموزش شغلی و مهارتی بین ایران و ژاپن گفت: در زمینه تدوین استانداردهای آموزشی، اقدامات مشترکی انجام خواهد شد.

دولت در آستانه تذکر مجلس

رئیس کمیسیون حمایت از تولید ملی مجلس با بیان اینکه تا هر میزان که ارائه کارت اعتباری خرید کالا تأخیر پیدا کند اهداف آن محقق نخواهد شد، گفت: اگر دولت به تأخیر خود در ارائه این کارت ادامه دهد مجلس با تذکر و یا گزارش‌های نظارتی اعمال نظر خواهد کرد.
یک کارشناس پیش‌بینی کرد

قیمت مسکن حداکثر 5 تا 10 درصد گران می‌شود

یک کارشناس مسکن پیش‌بینی کرد: تقاضا برای ارز در سال آینده منجر به افزایش تورم می‌شود و احتمالا بخش مسکن در شرایط رکود با افزایش ناچیز 5 تا 10 درصدی قیمت همراه خواهد شد.

چراغ قرمز 28 ارز دولتی

چراغ قرمز 28 ارز دولتی

پست بانک با ۲ بانک اروپایی قرارداد همکاری بست

مدیر عامل پست بانک گفت: اولویت این بانک برای افتتاح شعب جدید خارجی در کشورهای اروپائی است و تاکنون با دو بانک بزرگ اروپایی قرارداد همکاری امضاء کرده است.
رونمایی از طرح عدالت مزدی ؛

چراغ سبزدولت به افزایش حقوق‌ها/حداقل مزدکارگران یک میلیون می‌شود؟

با اعلام افزایش‌های جدید حقوقی سال ۹۵ توسط دولت و خداحافظی با دریافتی‌های زیر یک میلیون تومان، حال شرایط جهش ۴۰.۵درصدی حداقل مزد کارگران از ۷۱۲ هزارتومان به بیش از یک میلیون تومان فراهم است.

یارانه این افراد از اسفند ماه قطع می شود

قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام این خبر که یارانه اشخاص بدون کارت ملی طبق آخرین تصمیم به طور قطع حذف خواهد شد گفت: تاکنون 2.5 میلیون نفر حذف شدند و در سال 94 هم دولت در حال بررسی تبصره یارانه در لایحه بودجه است
قبلی۵بعدی