کسر مالیات از عیدی و حقوق دریافتی

دبیر کل کانون کارفرمایان ایران با اعلام این خبر که سنوات کارگران (مزایای پایان کار) که به صورت سالانه یا پایان دوره خدمت پرداخت می‌شود، طبق قانون کار مشمول پرداخت مالیات نیست، گفت: مجموع حقوق دریافتی و عیدی کارگران از موارد مشمول مالیات است.

صادرات ۲۰ کیلوگرم زعفران به آمریکا

رئیس صندوق توسعه صادرات زعفران با اعلام صادرات آزمایشی ۲۰ کیلوگرم زعفران ایران به آمریکا گفت: امیدواریم که قرارداد‌های جدیدی برای توسعه صادرات زعفران به این کشور بسته شود.

صدور دسته‌چک برای بدهکاران غیرمقصر مجاز شد

بانک مرکزی به‌استناد مصوبه یک‌هزار و دویست و چهاردهمین جلسه مورخ ۱۳۹۴.۱۱.۱۳ شورای پول و اعتبار بخشنامه‌ای به‌منظور رفع مشکلات مدیران بخش تولید و کاهش محدودیت‌های ایجاد شده برای مدیران واحد‌های تولیدی با اصلاح برخی از مصوبات شورا صادر کرد.

افزایش ۱۰.۴ درصدی اجاره‌بهای مسکن

طبق گزارش مرکز آمار ایران اجاره مسکن در نیمه اول امسال 10.4 درصد افزایش یافت.

وزیر اقتصاد ایران به ژاپن می‌رود

مقامات ژاپنی اعلام کردند علی طیب‌نیا امروز برای امضای یک توافقنامه دوجانبه سرمایه‌گذاری، وارد توکیو خواهد شد.

یارانه ۱۵ میلیون ثروتمند به جیب ۱۵ میلیون فقیر می‌رود

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس درباره پیشنهاد جدید وزارت کار برای حذف ۱۵ میلیون یارانه بگیر گفت:قرار شد یارانه این تعداد ثروتمند حذف و به جیب ۱۵ میلیون فقیر برود.شناسایی ثروتمندان و فقرا با وزارت کار است ولی خود ثروتنمدان هم می توانند فقرا را انتخاب کنند.

تخلف آشکار زیر سایه نظارت بانک مرکزی

رقابت سودی بانکی‌ها در حالی زیر سایه نظارت بانک مرکزی ادامه دارد که مشاهدات میدانی خبرنگار ما حکایت از تخلف آشکار برخی بانک های خصوصی و بعضاً دولتی در این زمینه دارد.

ایران محکوم شد

معاون وزیر نفت از صدور رأی دادگاه به‌نفع کشور ترکیه خبر داد و گفت: طبق حکم دادگاه، ایران باید ۱۰ تا ۱۵ درصد قیمت گاز صادراتی خود به ترکیه را بین سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۵ کاهش دهد و به ترکیه حدود یک‌میلیارد دلار بپردازد.

انتقال ۷ هزار میلیارد تومان از بدهی های وزارت نیرو به بن بست خورد

وزارت نیرو موافقت های اولیه برای انتقال ۷ هزار میلیارد تومان از بدهی های خود به دولت را در هیئت دولت کسب کرده اما مخالفت برخی اعضای شورای عالی اقتصاد مبنی بر اینکه انتقال این بدهی در وهله فعلی امکان پذیر نیست، کار انتقال را با مشکل مواجه کرده است.

واردات سالانه ۱۵ هزار میلیارد تومان لوازم خانگی به کشور

سخنگوی انجمن تولید کنندگان لوازم خانگی با بیان اینکه در طول سال حدود ۱۵ هزار میلیارد تومان لوازم خانگی بدون هیچ ارزش افزوده ای وارد کشور می شوند، گفت: این موضوع اصلاً به نفع تولیدکننده داخلی نیست.

استقبال زنگنه از نقدها به قراردادهای جدید نفتی

جلسه دوم نمایندگان مجلس با وزیر نفت با هدف بررسی انتقادات وارده به مدل جدید قراردادهای نفتی سه شنبه برگزار خواهد شد.

پارسیان سپرده‌گذاران ثامن‌الحجج را فراخواند/ آغاز پرداخت پول مردم از فردا

بانک پارسیان با صدور اطلاعیه‌ای از آغاز پرداخت وجوه سپرده گذاران تعاونی اعتبار ثامن الحجج(ع) از فردا ۱۳ بهمن برای مشتریان حقیقی تک‌امضاء خبر داد.
قبلی۳بعدی