کد خبر: ۱۰۵۵۶
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۶
سخنگوی انجمن تولید کنندگان لوازم خانگی با بیان اینکه در طول سال حدود ۱۵ هزار میلیارد تومان لوازم خانگی بدون هیچ ارزش افزوده ای وارد کشور می شوند، گفت: این موضوع اصلاً به نفع تولیدکننده داخلی نیست.

واردات سالانه ۱۵ هزار میلیارد تومان لوازم خانگی به کشور

به گزارش آرانیوز، با اشاره به اینکه راهکار جلوگیری از قاچاق لوازم خانگی اصلاح سیستم‌ها است، اظهار داشت: برای جلوگیری از قاچاق لوازم خانگی باید زیر ساخت ها اصلاح شود.

وی با بیان اینکه باید فصل اختصاصی لوازم خانگی در کتاب مقررات صادرات و واردات کشور ایجاد شود، افزود: انجمن تولیدکنندگان لوازم خانگی در همین زمینه یک سال پیش طرحی را به وزارت صنعت ارسال کرده بود اما با وجود جلسات متعدد و موافقت وزیر صنعت هنوز این موضوع به مرحله اجرا نرسیده است.

سخنگوی انجمن تولیدکنندگان لوازم خانگی تصریح کرد: کارت های بازرگانی باید به نام شرکت‌ها صادر شود تا امکان تخلف به وجود نیاید.

غزنوی با اشاره به اینکه در حال حاضر با وجود اصلاح تعرفه ها دور زدن های تعرفه ای در کشور ایجاد می شود، گفت: در طول سال حدود 15 هزار میلیارد تومان لوازم خانگی بدون هیچ ارزش افزوده ای وارد کشور می شوند که این موضوع اصلاً به نفع تولیدکننده داخلی نیست.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار