بافت تاریخی تبریز در دست سودجویان/محو تدریجی نشانه‌های تمدن

تبریز- شهر تبریز را می‌توان یکی از تاریخی‌ترین شهرهای کشور به شمار آورد که نشانه‌های متعددی از تاریخ و تمدنی کهن در آن وجود دارد ولی متأسفانه این بافت در حال حاضر توسط عده‌ای سودجو در حال تغییر است.

مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان: گردشگری شغلی است که ظرف 10 روز آورده ای 20 میلیارد ریالی به دنبال دارد/ تصرف عدوانی اراضی ایوان کرخه توسط دانشگاه آزاد در حال پیگیری قضایی است

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان گفت: برای داشتن یک ارزش فرهنگی نباید سایر ارزشها را ازبین برد و در جهت حفظ میراث فرهنگی باید به این اصل توجه داشت.

حیدری مدیر کل میراث فرهنگی: نمایندگان مجلس طرح استانداری ویژه را مطرح کنند

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان گفت: با اختیار دادن به استانداران و وجود امتیازات لازم خوزستان می تواند بهشت سرمایه گزاری ایران شود.

نمایشگاه صنایع دستی با بیش از دو هزار اثر هنری در دزفول برپا شد

همزمان با روز صنایع دستی نمایشگاهی با بیش از دو هزار اثر ساخته دست هنرمندان دزفول چهارشنبه در خانه تاریخی سوزنگر برپا شد.

سلطانی فر:ثبت جهانی محوطه باستانی شوش با جدیت در دست پیگیری است

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری گفت:ثبت جهانی محوطه باستانی شوش از سوی سازمان میراث فرهنگی با جدیت در دست پیگیری است.
مدیر کل حمل و نقل و پایانه های خوزستان/

مصدقی:ناوگان حمل و نقل روستایی گامی مؤثر در راستای توسعه ناوگان حمل و نقل است

تمهیدات لازم برای ورود 160 دستگاه خودروی ون به ناوگان حمل و نقل روستایی صورت گرفته است.

انتخابات شبکه انجمن های دوستدار میراث فرهنگی برگزار شد

انتخابات شبکه های انجمن های دوستدار میراث فرهنگی خوزستان که مدتی پیش برگزار و لغو شده بود برای بار دوم با حضور ۱۴ انجمن برگزار شد.
مدیر کل میراث فرهنگی خوزستان خبرداد؛

سفر ۱۰ تور اپراتور ترک به خوزستان

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان از سفر قریب الوقوع ۱۰ تور اپراتور کشور ترکیه به استان برای بازدید از آثار تاریخی و بررسی زیرساخت‌های گردشگری به منظور سفر گردشگران ترکی و اروپایی خبر داد.

معاون میراث فرهنگی خوزستان: اشیای با ارزش چغامیش بازگشتی از آمریکا به خوزستان می آیند

معاون میراث اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان گفت:برخی اشیای تاریخی و باارزش تپه چغامیش دزفول که جنبه ملی ندارند، پس از بررسی در تهران به خوزستان بازگردانده می شود.
سفیر ایران در ایتالیا؛

اکسپو فرصتی برای نمایش صنایع و فرهنگ کشور است

سفیر کشورمان در کشور ایتالیا گفت: نمایشگاه اکسپو واقعه مهمی است که بلحاظ وجود کشورهای دیگر در آن می توان صنایع و فرهنگ کشورمان را در معرض نمایش دیگران قرار دهیم.
معاون ‌میراث فرهنگی اصفهان

رشد ۳۰ درصدی تولید و فروش صنایع دستی در نصف‌جهان‌

معاون صنایع دستی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان گفت: در برآوردی که انجام شده از سال ۹۳ تا کنون با افزایش ۳۰ درصدی تولید و فروش صنایع دستی در اصفهان روبرو بوده‌ایم.

جایگاه حیدری در میراث فرهنگی خوزستان اثبات شده است

افشین حیدری مدیر کل میراث فرهنگی خوزستان پس از حضوری موفق در سمت معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی خوزستان، در سمت مدیریتی این اداره در قریب به یک سال گذشته توانست تحولات مثبت زیادی در این بخش ایجاد کند.
قبلی۲بعدی