کد خبر: ۱۱۳۳۴۰
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۱
فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: درخشش لشکر ۲۵ کربلا را در جبهه مقاومت هم شاهد بوده‌ایم و یکی از آن مناطق مهمی که همیشه برای این لشکر می‌درخشد و آن واقعه و عملیات در ذهن مردم شمال کشور باقی می‌ماند منطقه خانطومان است.
پاکپور: شاهد درخشش لشکر ۲۵ کربلا ‌در جبهه مقاومت ‌بوده‌ایم

به گزارش آرانیوز از ساری، سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همزمان با اردیبهشت مقاومت و ایام شهادت جمعی از مدافعان حرم مازندرانی در حماسه کربلای خانطومان در لشکر عملیاتی 25 کربلا حضور یافت و اظهار داشت: لشکر 25 کربلا منشأ بسیاری از موفقیت‌ها در دوران دفاع مقدس و دوران بعد از دفاع مقدس در مناطق مختلف عملیاتی بوده  است.

فرمانده نیروی زمینی سپاه به نقش سپاه در مناطق شمال غرب کشور که با تروریست‌ها و عناصر ضد‌انقلاب درگیری وجود داشت اشاره کرد و افزود: بسیاری از پیروزی‌ها را در این منطقه مدیون لشکر 25 کربلا هستیم و در این راه برادران عزیزی هم به شهادت رسیدند.

وی ادامه داد: درخشش لشکر 25 کربلا را در جبهه مقاومت هم شاهد بوده‌ایم و یکی از آن مناطق مهمی که همیشه برای این لشکر می‌درخشد و آن واقعه و عملیات در ذهن مردم شمال کشور باقی می‌ماند منطقه خانطومان است که در سالگرد شهادت آن بزرگمردان هستیم.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا، شهدای امنیت کشور و شهدای لشکر 25 کربلا که جان خودشان را در جهت ایجاد امنیت و جلوگیری از ناامنی در مرزهای کشور فدا کردند، بیان کرد: کمال احترام و قدردانی را نسبت به خانواده معظم شهدای لشکر 25کربلا مخصوصا شهدای خانطومان که بعد از مدت‌ها پیکر مطهرشان به آغوش وطن بازگشته بود را به جا می‌آورم.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار