یادواره شهدای معبر نشینان نور تصویرگر افتخارات شهدای تخریب‌چی شد
یادواره شهدای معبر نشینان نور ویژه بزرگداشت شهدای گردان تخریب لشکر ۳۳ المهدی (عج) استان فارس برگزار شد و با زبان هنر تئاتر افتخارات شهدای تخریب‌چی را به تصویر کشید.
«حفظ دین از تحریف» وظیفه علما در عصر غیبت خواهد بود
تولیت حرم شاهچراغ(ع):
حجت‌الاسلام والمسلمین «کلانتری» با بیان اینکه در عصر غیبت، اجرای احکام الهی در متن جامعه اسلامی، به عهده عالمان ربانی است، گفت: عالمان دین در عصر غیبت، وظیفه حفظ دین از تحریفِ تحریف‌گران را بر عهده دارند.
تحصیل اجباری ۹ هزار دانش‌آموز‌ شهر صدرا در شیراز
مدیر عامل شرکت عمران صدرا گفت: هم اکنون ۲۲ هزار دانش آموز در شهر صدرا مشغول به تحصیل هستند که ۹ هزار نفر از این دانش آموزان به دلیل کمبود مدرسه اجبارا در مدارس شهر شیراز مشغول تحصیل می‌شوند.
استان فارس تولیدکننده ۳۰ درصد هسته‌های اولیه بذر غلات کشور
به گفته رئیس مرکز تحقیقات، آموزش کشاورزی و منابع طبیعی فارس، ۳۰ درصد هسته‌های اولیه بذر غلات مورد نیاز کشور توسط این استان تولید می‌شود.
در بزرگداشت روز میمند
همایش بزرگداشت هفته گردشگری میمند با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار شد.
نا امیدی رژیم منحوس صهیونیستی در میدان مقابله / خشم بر سر مردم بی دفاع
یادداشت/ میلاد پناهی
تفکر حاکم بر جامعه یهود که عمده آنان در فلسطین اشغالی ساکن است ، طی بیش از پنجاه سال گذشته نشان داده که در کینه توزی این جماعت نسبت به دیگر ادیان و قومیت ها بیش از همه چیز برایشان اهمیت داشته و این موضوع در کشتار غیر نظامیان پس از 7 اکتبر به وضوح قابل مشاهده است.
ظرفیت‌های عظیم جهاددانشگاهی برای تحقق شعار سال به کار گرفته شوند
رئیس جهاددانشگاهی فارس:
استقلال با اشاره به نامگذاری سال به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» و ظرفیت‌های جهاددانشگاهی، خواستار استفاده از این ظرفیت‌ها برای تحقق شعار سال از سوی مسئولان شد.
تشکل‌های معلم‌محور با عضویت ۱۱۵۰۰ معلم در فارس راه‌اندازی می‌شود
مدیرکل آموزش و پرورش فارس:
«قاسمی» از راه‌اندازی چهار تشکل معلم‌محور با عضویت بیش از ۱۱ هزار و ۵۰۰ معلم در این استان خبر داد.
فرماندران فارس برگزاری اجلاسیه‌های شهدا در سطح شهرستان را با جدیت مدیریت کنند
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس:
«نعمتی» با بیان اینکه فرمانداری‌ها موظف هستند برنامه‌ریزی برای برگزاری اجلاسیه‌های شهدا در سطح شهرستان را با جدیت مدیریت کنند، گفت: تالیف و نگارش کتاب نقش ادارات در دفاع مقدس توسط همه ادارات بسیار مهم است و دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری می‌تواند این موضوع را پیگیری کند.
وفاداری به اصول انقلاب اسلامی رمز مانایی سپاه پاسداران است
سپاه فجر فارس به‌مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای وفاداری به اصول انقلاب اسلامی در هر زمان و مکان را رمز مانایی و ماندگاری سپاه دانست.
پربازدیدها
آخرین اخبار