۷۰ برنامه در هفته بسیج کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ضمن تشریح فعالیتهای بسیج سازندگی در استان به برنامه‌های بسیج سازندگی در هفته بسیج پرداخت و گفت: در هفته بسیج سازندگی بیش از ۷۰ برنامه داریم.
تجهیزات بیمارستان گچساران خریداری شد
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیمارستان ۶۴ تختخوابی شهدای نفت دوگنبدان ۹۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تجهیزات آن خریداری شده است.
وزیر علوم: کنکور در کمال صحت و امنیت برگزار شد
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: کنکور امسال در کمال صحت و امنیت برگزار شد، براساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی هر سال دوبار کنکور برگزار می‌شود الحمدالله روز‌های پنجشنبه و جمعه شاهد برگزاری کنکور سالم و با امنیت کامل بودیم.
روحانیت در تقویت روحیه جهادی رزمندگان و ایثارگران نقش مؤثری داشتند
مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد:
سرهنگ «خواست خدایی» گفت: روحانیت در طول دفاع مقدس تکیه گاه، راهنما و در تقویت روحیه جهادی رزمندگان و ایثارگران نقش مؤثری داشتند.
وعده‌ مجدد برای تحقق وعده‌ها در کهگیلویه و بویراحمد!
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تمام وعده‌هایی که به مردم دادیم را دوباره آغاز می‌کنیم، مردم تصور نکنند که به آن‌ها تعهد و قول داده‌ایم و آن را ر‌ها کردیم.
کهگیلویه و بویراحمد بیشترین ظرفیت‌ها در حوزه گردشگری مذهبی را به‌کار می‌گیرد
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تقارن ماه مبارک رمضان با تعطیلات نوروزی، گفت:‌ این استان امسال بیشترین ظرفیت‌های خود را در حوزه‌ گردشگری مذهبی در ماه رمضان به کار می‌گیرد.
داوطلب مجلس: چرام به قطب صنعتی تبدیل می‌شود
نماینده کهکیلویه، بهمئی، لنده و چرام در مجلس از تعیین تکلیف فسفات چرام بعد از سال‌ها بلاتکلیفی خبر داد و گفت: شهرستان چرام به یک قطب صنعتی تبدیل می‌شود.
ابراز نگرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از توزیع اعتبارات آلایندگی
استاندار کهگیلویه و بویراحمد، گفت: اعتبارات سهم آلایندگی‌ شهرها باید بر اساس جمعیت، فاصله و اثرپذیری توزیع شود.
ارائه خدمات به خانه‌باغ‌های خارج از محدوده طرح هادی ممنوع است
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: ارائه خدمات از قبیل شبکه گاز، آب، برق و ... به ساختمان‌های خارج از محدوده طرح هادی روستایی ممنوع است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد: سرنوشت انتخابات را مردم تعیین می‌کنند
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم به هر کسی رأی بدهند برنده انتخابات است. سرنوشت انتخابات را مردم تعیین می‌کنند.
پربازدیدها
آخرین اخبار