قیمت دلار و یورو در صرافی ملی امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳| یورو ارزان شد
امروز قیمت دلار در صرافی ملی ایران در جریان معاملاتی که داشت بر مدار ثبات حرکت کرد و ۴۴,۳۱۴ (چهل و چهار هزار و سیصد و چهارده تومان) نرخ گذاری و معامله شد.
قیمت دلار مبادله‌ای امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
امروز قیمت دلار ثبات را تجربه کرده است و به ۴۴,۳۱۴ (چهل و چهار هزار و سیصد و چهارده ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، بدون تغییر است.
قیمت طلا و سکه امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳| طلا ۱۸ عیار گران شد
امروز قیمت سکه امامی به ۴۱,۸۰۰,۰۰۰ (چهل و یک میلیون و هشتصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، بدون تغییر است. قیمت طلا هم روند صعودی را تجربه کرد.
قیمت طلا ۱۸ عیار امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳| افزایش قیمت‌ها
امروز در بازار قیمت طلای ۱۸ عیار بر مدار رشد حرکت کرد و ارزش هر گرم آن به ۳,۴۵۳,۳۰۰ (سه میلیون و چهارصد و پنجاه و سه هزار و سیصد ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۳۸ درصدی داشته است.
قیمت سکه، نیم‌سکه و ربع‌سکه امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
امروز در بازار قیمت سکه ثبات را تجربه کرده است و به ۴۱,۸۰۰,۰۰۰ (چهل و یک میلیون و هشتصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، بدون تغییر است.
قیمت دلار و یورو در صرافی ملی امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳| یورو گران شد
امروز قیمت دلار در صرافی ملی ایران در جریان معاملاتی که داشت بر مدار ثبات حرکت کرد و ۴۴,۳۱۴ (چهل و چهار هزار و سیصد و چهارده تومان) نرخ گذاری و معامله شد.
قیمت طلا و سکه امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳| تداوم صعود محسوس قیمت‌ها
امروز قیمت طلا در بازار بالا رفت، قیمت سکه امامی هم به ۴۱,۷۰۰,۰۰۰ (چهل و یک میلیون و هفتصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۹۵ درصدی داشته است.
قیمت طلا ۱۸ عیار امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳| طلا ۱۸ عیار پیشروی کرد
امروز در بازار قیمت طلای ۱۸ عیار بالا رفته است و به ۳,۴۸۱,۱۰۰ (سه میلیون و چهارصد و هشتاد و یک هزار و یکصد) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۱.۳۸ درصدی داشته است.
قیمت سکه، نیم‌سکه و ربع‌سکه امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳| رشد قیمت‌ها
امروز در بازار قیمت سکه سیر صعودی را دنبال کرده است و به ۴۱,۷۰۰,۰۰۰ (چهل و یک میلیون و هفتصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۹۵ درصدی داشته است.
قیمت طلا باز هم تکان خورد/ قیمت جدید طلا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
قیمت طلا با کاهش دوباره، به مرز ۲ هزار و ۳۳۰ دلار رسید.
پربازدیدها
آخرین اخبار