کد خبر: ۱۱۳۲۲۱
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۱
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند از میزبانی این منطقه از کاروان راهیان نور و اردوی روایت پیشرفت جامعه ورزش کشور با حضور نخبگان و چهره های شاخص ورزش ایران، خبر داد.
سفر جامعه ورزش کشور در قالب کاروان راویان پیشرفت به منطقه آزاد اروند  

به گزارش آرانیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند، حجت‌الاسلام «هادی زرشناس» معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری این سازمان، بیان کرد: بالغ بر ۷۰ تن از جامعه ورزش اعم از قهرمانان، مدال‌آوران و پیشکسوتان رشته‌های مختلف در قالب کاروان راهیان نور و اردوی روایت پیشرفت، صبح امروز وارد منطقه آزاد اروند شدند.
وی با بیان اینکه در آغاز سفر، این کاروان میهمان سازمان منطقه آزاد اروند بودند، افزود: در نشست ابتدایی ضمن معرفی اروند به اعضای ‌کاروان، چند از تن از ورزشکاران، قهرمانان و پیشکسوتان به‌صورت نمادین به عنوان سفیران گردشگری منطقه آزاد اروند معرفی و حکم ایشان ابلاغ شد.
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند، تصریح کرد: در این اردو که همزمان با فرارسیدن هفته فرهنگ و مرام پهلوانی صورت گرفته است، جامعه ورزش کشور ضمن بازدید از اماکن دیدنی منطقه آزاد اروند، در مناطق عملیاتی و یادمان‌های شهدا حضور خواهند یافت.
زرشناس یادآور شد: بازدید از اماکن تاریخی، فرهنگی و موزه‌های منطقه آزاد اروند، حضور در یادمان شهدای آبادان و خرمشهر، از دیگر برنامه‌های این کاروان در مدت اقامت دو روزه در منطقه آزاد اروند خواهد بود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار