کد خبر: ۱۱۳۱۹۵
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۶
رئیس‌جمهور:
رئیسی گفت: نظام سلطه به ما القا می‌کند که بدون دانش و مشارکت آنها نمی‌توانیم، این حرف القای استکباری بوده و از نظر ما مردود است.
هدف ایران ارتباط با کشور‌های همسو و مستقل مانند سریلانکاست  

به گزارش آرانیوز سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان در مراسم افتتاح طرح برق آبی اومااویا در سریلانکا اظهار کرد: تمامی مسئولین سریلانکایی حاضر، ما آمادگی داریم در طرح‌های بزرگ این کشور با صدور خدمات فنی مهندسی خودمان حاضر باشیم و در پیشرفت کشور شما مشارکت کنیم. ما با کشور‌های آسیایی و مستقل بنای توسعه مناسبات داریم و ارتباط با سریلانکا از جمله ارتباط با کشور‌های همسو و مستقلی است که می‌تواند آینده خوبی را برای هر دو کشور رقم بزند.

وی ادامه داد: به همه صاحبان مذاهب و ادعیان و تمامی زنان و مردان و جوانان سریلانکایی می‌گویم شما می‌توانید با اتکا به خداوند که منشا همه قدرت‌ها است و با اعتماد به نفس و اعتماد به داشته‌های خود راه پیشرفت را طی کنید.

رئیسی افزود: نظام سلطه به ما القا می‌کند که بدون دانش و مشارکت آن‌ها نمی‌توانیم، این حرف القای استکباری بوده و از نظر ما مردود است.

وی تاکید کرد: از وزیر نیرو و شرکت‌های فعال در این پروژه و از متخصصین و دانشمندان و کارگران و ایرانی و همچنین همه دست اندرکاران سریلانکایی کمال تشکر و سپاس را دارم.

رئیس جمهور در انتها گفت: آن چه برای من و همکاران ما اهمیت دارد آن است که گامی بزرگ برای راحتی و امنیت مردم سریلانکا برقرار شده و بدون تردید رفاه حال مردم سریلانکا رفاه حال ما است. زنده باد ایران زنده باد سریلانکا.

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار