اوباما: در حال عادی‌سازی روابط با ایران نیستیم؛ تماس‌ها با ایران محدود خواهد بود

رئیس‌جمهوری آمریکا با حضور در کنفرانسی خبری گفت: با وجود توافق همچنان اختلافاتی اساسی با ایران خواهیم داشت، در حال عادی سازی روابط با ایران نیستیم و تماس‌ها با ایران محدود خواهد بود.

نتانیاهو با اعتراف به ترس از توافق هسته ای:کشورهای بزرگ تسلیم ایران شده اند

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی توافق احتمالی هسته ای بین جمهوری اسلامی ایران و گروه 1+5 را که در پایتخت اتریش مراحل آخر و نفس گیر خود را سپری می کند، محکوم کرد و گفت که کشورهای بزرگ تسلیم شروط ایران شده اند.

تلاش عراقی ها برای گشودن معابر امن جهت خروج غیرنظامیان از فلوجه و رمادی

منابع امنیتی و مقامات محلی در استان الانبار روز شنبه از تلاش های نیروهای امنیتی عراق برای گشودن معبرهایی امن جهت خروج خانواده ها از الرمادی و فلوجه خبردادند، در عین حال نیروهای کمکی و تازه نفس ارتش و الحشد الشعبی به الخالدیه، محل شدیدترین درگیری های روز جمعه رسیدند.

استعفای مقام ارشد کاخ سفید درپی سرقت اطلاعات ۲۱میلیون نفر

رئیس دفتر مدیریت منابع انسانی کاخ سفید در پی به سرقت رفتن اطلاعات شخصی بیش از ۲۱میلیون نفر از سیستم‌های رایانه‌ای این سازمان از سمت خود استعفا کرد.
تحولات یمن؛

حملات موشکی به پایگاه های عربستان

۴۲ شهروند یمنی شهید و ده ها شهروند دیگر که اکثر آنها زن و کودک هستند، در حملات هوایی عربستان به استان های مختلف این کشور مجروح شدند.
منابع فرانسوی برملا کردند

افشای برنامه اتمی مخفیانه عربستان با پاکستان

منابع فرانسوی از برنامه محرمانه اتمی عربستان سعودی با پاکستان که از سالها پیش آغاز شده، خبر داده و گفتند که این فعالیت ها به مراحل پیشرفته ای رسیده است.

فایننشنال تایمز: ایران در صدد جذب 100میلیارد دلارسرمایه گذاری خارجی در صنعت نفت و گاز است

روزنامه انگلیسی 'فایننشنال تایمز' روز پنجشنبه نوشت: ایران در حال نهایی کردن یک سیستم قرارداد جدید به منظور تضمین جذب یکصد میلیارد دلار توافق در زمینه نفت و گاز با شرکت های غربی، در صورت لغو تحریم ها است.

بشار اسد عکس پدرش را از اسکناس‌های جدید حذف کرد

بانک مرکزی سوریه سه شنبه 30 ژوئن اسکناس نقدی جدیدی به قیمت 1000 لیر را روانه بازار کرد.

احداث بزرگترین مرکز جاسوسی سیا در خاورمیانه در اربیل عراق

یکی از تحلیلگران سیاسی کُرد از احداث بزرگترین مرکز جاسوسی سیا در خاورمیانه در منطقه‌ای نزدیک فرودگاه اربیل در شمال عراق پرده برداشت.
ظریف:

احقاق حقوق قربانیان سلاح های شیمیایی کشورمان را پیگیری خواهیم کرد

وزیر خارجه کشورمان همزمان با بیست و هشتمین سالگرد بمباران شیمیایی سردشت از پیگیری های این وزارتخانه برای احقاق حقوق جانبازان و قربانیان سلاح های شیمیایی کشورمان از طریق قانونی در سطح بین المللی خبر داد.

رایزنی های مقامات ایران و روسیه درباره دو اجلاس شانگهای و بریکس

'ایگور مورگولوف' معاون وزیر امور خارجه روسیه و 'مهدی سنایی' سفیر ایران در مسکو در آستانه برگزاری اجلاس سران شانگهای با یکدیگر دیدار و طرفین درباره اجلاس سران شانگهای و گروه بریکس بحث و رایزنی کردند.

تاکید سازمان ملل بر نقش مثبت ایران به عنوان قدرت منطقه ای برای حل بحران سوریه

سخنگوی دبیرکل سازمان ملل با یادآوری برنامه فرستاده ویژه بان کی مون در امور سوریه در سفر به تهران، گفت: ایران به عنوان یک قدرت منطقه ای، نقش کلیدی در انجام مذاکرات سیاسی نتیجه بخش دارد و این مهم دلیل اصلی سفر این مقام سازمان ملل به تهران است.
قبلی۸بعدی