بر اساس اسناد ویکی لیکس فاش شد؛

کمک 5 میلیون دلاری عربستان به MTV لبنان برای حمایت تبلیغاتی

از چندی پیش که بر اثر هک شدن وب سایت وزارت خارجه عربستان سعودی توسط گروه هکری ارتش سایبری یمن، اسناد این وزارت خانه افشا شده و ‌روی وب سایت ویکی لیکس قرار گرفته، چندین سند مرتبط با فعالیت‌های زیر‌زمینی عربستان سعودی در سیاست خارجی این کشور افشا شده است. آخرین سند بازخوانی شده، حاکی از کمک 5 میلیون دلاری عربستان به شبکه تلویزیونی MTV لبنان برای حمایت از سیاست های این کشور در منطقه و سایر کشورهاست.
با توافق گروه های یمنی؛

مذاکرات ژنو تا شنبه تمدید شد

یک عضو هیات گروه های یمنی اعزامی از صنعا(گروه های مخالف رژیم عربستان) در ژنو از توافق برای تمدید مذاکرات تا شنبه آینده خبر داد.
العالم:

طی ساعات آینده در مورد آتش بس در یمن در ماه رمضان تصمیم گیری می شود

شبکه العالم در خبری فوری به نقل از عبدالملک الحجری دبیر کل حزب الکرامه یمن گزارش داد: طی دو ساعت آینده در مورد آتش بس در ماه مبارک رمضان تصمیم قطعی گرفته می شود.

نخست‌وزیر عراق امروز در تهران

نخست‌وزیر عراق پیش از ظهر امروز به‌منظور رایزنی با مقامات جمهوری اسلامی ایران درباره مسایل دوجانبه و موضوعات منطقه‌ای وارد تهران می‌شود.

رییس مجلس شورای اسلامی با رؤسای مجالس ملی و سنای ایرلند دیدار کرد

دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی که در راس هیأت پارلمانی به ایرلند سفر کرده است، روز سه شنبه با رؤسای مجالس ملی و سنای ایرلند دیدار و گفت وگو کرد.

حکم ماموران خاطی فرودگاه جَده صادر شد

دادگاهی در جَده عربستان، دو متهم به تعرض به ۲ نوجوان زائر ایرانی در فرودگاه جَده را به چهار سال حبس و هزار ضربه شلاق محکوم کرد.

کاخ سفید: تحریم‌ها علیه روسیه علی‌رغم تاثیر منفی بر اقتصاد اروپا ادامه خواهد یافت

سخنگوی کاخ سفید تاکید کرد که تحریم‌های اعمال شده کشورهای غربی علیه روسیه به قیمت تاثیرات منفی بر اقتصادهای اروپایی نیز ادامه خواهد یافت.

منابع بلندپایه یمنی: شلیک موشک اسکاد به عربستان هشداری به ریاض بود

منابع سیاسی بلندپایه یمنی اعلام کردند عملیات شلیک موشک اسکاد به پایگاه نظامی در منطقه «عسیر» پیامی هشدارآمیز به عربستان سعودی است.

آغاز معامله «نفت در برابر کالا» بین ایران و روسیه

برخی منابع خبری روس، از جمله خبرگزاری «اسپوتنیک»، از آغاز معامله پایاپای نفت در برابر کالا میان ایران و روسیه طی روزهای آتی خبر داده اند.
در سفری ۴ روزه

هیئت پارلمانی فرانسه دوشنبه به تهران می‌آید

هیئت پارلمانی فرانسه در روز دوشنبه ۱۸ خرداد وارد تهران می‌شود.
پیش از شرکت در کنفرانس ائتلاف بین المللی؛

العبادی تلاش بین المللی برای مقابله با داعش را شکست خورده توصیف کرد

نخست وزیر عراق پیش از سفر به پاریس برای شرکت در کنفرانس ائتلاف بین المللی مبارزه با داعش هشدار داد، جریان ورود تروریست ها به کشورش متوقف نشده و این پدیده خطرناک به معنی شکست تلاش های بین المللی و نرسیدن آن به نتیجه مطلوب است.

اوباما: توافق بهترین راه جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای است

رئیس‌جمهور آمریکا در مصاحبه با یک رسانه‌ اسرائیلی گفت که توافق بهترین راه جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای است.
قبلی۹بعدی