آتش نشانان اهوازی از فاجعه آتش سوزی پاساژ کربلایی جلوگیری کردند

مدیر روابط عمومی آتش نشانی و خدمات ایمنی اهواز گفت: آتش نشانان اهوازی با توجه به گره ترافیکی هسته مرکزی شهر، از وقوع فاجعه آتش سوزی پاساژ کربلایی جلوگیری کردند.

فرماندار اندیمشک: جنگل های اندیمشک طعمه حریق شدند/ بلوط ها قربانی رسیدن به ذغال

فرماندار اندیمشک گفت: بخش وسیعی از جنگل های الوار گرمسیری این شهرستان طعمه حریق شده اند.

خروج قطار مشهد-اصفهان از ریل در طبس

قطار مسافری مشهد - اصفهان لحظاتی پیش در ایستگاه دهشور طبس از خط خارج شد.

حوادث رانندگی در جنوب خوزستان هشت مصدوم در پی داشت

رییس مرکز فوریت های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: در دو حادثه رانندگی در روز پنجشنبه مسیر های ارتباطی جنوب خوزستان هشت نفر مصدوم شدند.

پیش‌بینی وقوع طوفان و سیل در لرستان

مدیر کل ستاد بحران استانداری لرستان گفت: بنابر اعلام اداره کل هواشناسی ، از چهارشنبه تا روز شنبه آینده وقوع طوفان و سیل در استان پیش بینی می شود.

زلزله فارس را لرزاند

زلزله ای به بزرگی 4.2 دهم در مقیاس درونی زمین (ریشتر) در ساعت شش و 50 دقیقه و 36ثانیه صبح امروز (پنجشنبه) شهرستان قیر و کارزین در استان فارس را لرزاند.

آخرین خبرها از سیل در قزوین، گیلان و کردستان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت: بارندگی عصر یکشنبه موجب جاری شدن سیل و آبگرفتگی برخی اماکن روستایی در آبگرم و در منطقه الموت شد که درجراین آن یک نفر کشته و یک نفر دیگر مفقود شده اند.

شمار مفقودین حادثه سیل محور کرج - چالوس به ۱۲ تن رسید

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر البرز گفت: طبق اظهار نظر افراد محلی ۱۲ نفر مفقود شده اند.

طوفان خسارت جانی در پی نداشت

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از اجرای ۳۰ عملیات امداد رسانی همزمان با وقوع طوفان در پایتخت خبر داد .

«هراز» و «چالوس» مسدود شدند/ اعلام مسیرهای جایگزین

سخنگوی مرکز مدیریت راه های کشور از مسدود شدن محورهای هراز و چالوس خبر داد و گفت: مسافران از مسیرهای جایگزین آزادراه «قزوین - رشت» و محور «فیروزکوه» تردد کنند.
عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران خبر داد:

20 کشته بر اثر طوفان شب گذشته در تهران

به علت ریزش کوه، تعدادی از درختان شکسته و به همراه مقداری سنگ حرکت کرده و در مسیر پل کیگا قرار گرفته و به همین جهت تعدادی از شهروندان که در این مسیر قرار گرفته‌اند جان خود را از دست داده‌اند.

سقوط یک فروند بالگرد در آب‌های خلیج فارس

مدیر روابط عمومی سازمان امداد و نجات هلال احمر از سقوط یک فروند بالگرد در آبهای خلیج فارس خبر داد و گفت: متاسفانه از سرنوشت سرنشینان این بالگرد اطلاعی در دست نیست.
قبلی۶بعدی