کد خبر: ۷۱۰۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۹
فرماندار اندیمشک گفت: بخش وسیعی از جنگل های الوار گرمسیری این شهرستان طعمه حریق شده اند.

فرماندار اندیمشک: جنگل های اندیمشک طعمه حریق شدند/ بلوط ها قربانی رسیدن به ذغال

 به گزارش خبرنگار آرانیوز( حوزه خوزستان )

حمیدرضا گودرزی اظهار کرد: متاسفانه آتش سوزی گسترده ای در جنگل های بخش الوار گرمسیری این شهرستان رخ داده است. این آتش سوزی از صبح امروز شروع شده و همچنان ادامه دارد.

وی افزود: آتش سوزی فوق در منطقه ریت کوه بخش الوار گرمسیری رخ داده و به خاطر کمبود امکانات اطفای حریق، آتش سوزی همچنان ادامه داشته و در حال گسترش است.

فرماندار اندیمشک تصریح کرد: با اعلام خبر آتش سوزی بلافاصله چند گروه اطفای حریق از منابع طبیعی اندیمشک به منطقه اعزام شده اند اما متاسفانه به دلیل بعد مسافت و سخت گذر بودن تا کنون موفق به دریافت گزارش از آنها نشده ایم. وضعیت امکانات مخابراتی در این جنگل ها چندان مناسب نیست.

گودرزی تأکید کرد: متاسفانه آتش سوزی بسیار گسترده بوده و به دلیل سخت گذر بودن منطقه و نبود جاده برای تردد گروه ها به منظور اطفای حریق به بالگرد نیاز فوری داریم. در چنین شرایطی نیروها باید حداقل پنج ساعت را پیاده روی کنند تا به محل حادثه برسند.

فرماندار اندیمشک بیان کرد: امکانات و تجهیزات در این شهرستان برای اطفای حریق فوق اصلا کافی نبوه و از تمامی دستگاه های امدادی استان تقاضای همکاری دارم. همچنین نیازهای تجهیزاتی خود را به مدیرکل بحران استانداری خوزستان اعلام کرده ایم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار