کد خبر: ۷۱۶۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۷
مدیر روابط عمومی آتش نشانی و خدمات ایمنی اهواز گفت: آتش نشانان اهوازی با توجه به گره ترافیکی هسته مرکزی شهر، از وقوع فاجعه آتش سوزی پاساژ کربلایی جلوگیری کردند.

آتش نشانان اهوازی از فاجعه آتش سوزی پاساژ کربلایی جلوگیری کردند

به گزارش آرانیوز، مقصود حق شناس  اظهار کرد: مشکل همیشگی آتش نشانی اهواز مناطقی هستند که گره ترافیکی دارند. چنین مناطقی بیشتر در هسته مرکزی شهر قرار گرفته اند.

وی افزود: امروز راس ساعت ۱۱ و ۵۴ دقیقه طی تماس تلفنی اعلام شد که در طبقه دوم پاساژ کربلایی اهواز از فروشگاهی که درب آن هم بسته بوده دود زیادی در حال خارج و متساعد شدن به بیرون است.

مدیر روابط عمومی آتش نشانی و خدمات ایمنی اهواز تصریح کرد: ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی بلافاصله چهار دستگاه خودرو رو از دو مسیر به محل اعزام کرد و با وجود تمام محدودیت های ترافیکی از جمله پارک خودرو در مسیر تردد ماشین های آتش نشانی، مأموران توانستند بعد از سه دقیقه در محل حاضر شوند.

حق شناس تأکید کرد: پس از مراجعه به محل مشاهده شد که به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی در نگهداری از وسایل و انبارداری و همجواری با وسایل برقی فاجعه ای در حال رخ دادن است. البته به لطف خدا و تماس آنی و به موقع کسبه از این حادثه سخت جلوگیری شد.

وی عنوان کرد: خوشبختانه آتش نشانان با کمترین خسارت ممکن حریق را اطفا و از سرایت آن به سایر مغازه ها جلوگیری کردند. این مغازه در واقع انبار گوشی تلفن همراه بوده و بسیاری از گوشی ها با جعبه در این انبار آتش گرفتند.

مدیر روابط عمومی آتش نشانی و خدمات ایمنی اهواز در پایان گفت: علت بروز حادثه استفاده غیر ایمنی از سیم سیار برق بود که بار زیادی به آن وارد شده و دو شاخه آتیش گرفته بود. میزان خسارت وارده به این انبار موبایل فروشی حدود ۲۰ درصد برآورد شده است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار