برای نخستین بار و با فروپاشی تحریم ها؛

بازگشت نفتکش های خارجی به ایران/نفتکش ژاپنی سه شنبه در خارگ بارگیری می کند

یک نفتکش ژاپنی به عنوان نخستین نفتکش خارجی قرار است پس از لغو تحریم ها، سه شنبه این هفته محموله های نفتی را در پایانه نفتی خارگ بارگیری کند.

نرخ بانکی 39 ارز ثابت ماند

بانک مرکزی نرخ بانکی 39 ارز را برای امروز (یکشنبه) اعلام کرد؛ بر این اساس نرخ بانکی همه ارز ها نسبت به روز گذشته ثابت ماند.

راهکار سیف در عدم ورود پول‌های‌کثیف به انتخابات

رئیس کل بانک مرکزی از آغاز رصد این بانک برای جلوگیری از ورود پول های کثیف به انتخابات اسفندماه امسال خبر داد و گفت: سیستم های ضدپولشویی نظام بانکی در حال پیگیری امور است.

آغاز به کار اجلاس هوانوردی «ایران2016» با حضور نمایندگان 85 شرکت خارجی

یکی از بزرگترین اجلاس های هوانوردی جهان با عنوان «ایران 2016» صبح امروز(یکشنبه) با حضور بیش از 160 نماینده از 85 شرکت سازنده قطعه و هواپیما از 35 کشور جهان در تهران آغاز به کار کرد.
دبیر اجلاس جهانی صنعت هوانوردی عنوان کرد:

خزانه‌داری آمریکا به بوئینگ اجازه سفر به ایران نداد

دبیر دبیر اجلاس جهانی صنعت هوانوردی با اعلام این‌که وزارت خزانه‌داری آمریکا اجازه حضور بوئینگ در اجلاس جهانی هوانوردی ایران ۲۰۱۶ را نداد، گفت: با این حال دو شرکت آمریکایی فعال در بخش اجاره هواپیما و مباحث فنی در اجلاس مذکور شرکت می‌کنند.

جزئیات بسته اقتصادی دولت برای رئیس‌جمهور چین

نایب رئیس اتاق مشترک ایران و چین با اعلام جزئیات بسته اقتصادی دولت یازدهم برای رئیس‌جمهور چین، گفت: روابط تجاری ایران و چین پس از سفر «شی جین پینگ» به ایران قطعا گسترش خواهد یافت.
در پی لغو تحریم‌ها/

نخستین قرارداد فروش نفت ایران به اروپا نهایی شد

پالایشگاه یونانی هلنیک پترولیوم از دست یافتن به قراردادی برای خرید نفت ایران خبر داد که بر اساس آن همچنین قرار است بدهی ۵۰۰میلیون یورویی این شرکت به ایران پرداخت شود.

ایسلند تحریم‌های ایران را لغو کرد

کشور ایسلند همگام با کشورهای اروپایی تحریم‌های ایران را لغو کرد.

طرح جدید دولت برای مهار بیکاری

معاون وزیر کار از طرح معافیت دو ساله کارفرمایان از پرداخت بیمه در قالب برنامه ششم توسعه برای تشویق جذب فارغ‌التحصیلان جویای کار خبر داد.

اعلام اسامی 9 بانک رفع تحریم شده

بانک مرکزی اسامی 9 بانک رفع تحریم شده را اعلام کرد؛ بر این اساس بانک های مرکزی، تجارت، رفاه کارگران، توسعه صادرات، سپه، پست بانک، صنعت ومعدن، ملت و ملی در فهرست رفع تحریم سوئیفت قرار گرفته اند.
نعمت‌زاده در همایش استانداران تشریح کرد؛

اقدامات مهم وزارت صنعت برای صادرات محصولات کشاورزی به روسیه

وزیر صنعت، معدن و تجارت اقدامات مهم این وزارتخانه در راستای تسهیل صادرات به روسیه را تشریح کرد.
نوبخت در همایش استانداران:

ارائه لایحه بودجه ۹۵ قبل از اجرایی شدن برجام به مصلحت نبود

سخنگوی دولت گفت: مبانی محاسباتی ما در بودجه ۹۵ بر پایه رفع تحریم ها و فروش ۲ میلیون و ۲۲۰ هزار بشکه نفت بود لذا به صلاح نبود لایحه بودجه را قبل از اجرایی شدن برجام ارائه دهیم.
قبلی۷بعدی